let op het gaat over de spanner en niet de ketting want daar heeft juist de 1.2 enorm last vandat laatste zou ik niet zo zeker van zijn. De 1.2 staat/stond er juist wel om bekend......
Deze hadden zeker last van opgerekte kettingen.
Ik vraag me nog steeds af hoe groot dat probleem nu echt was (in relatieve aantallen gezien, er zijn er immers talloze verkocht) maar als je de VAG-haters mag geloven was het *gigantisch* maar alle motoren die betrokken waren zijn bij werkplaatsbezoeken allemaal gerepareerd. Alleen wordt daar geen ruchtbaarheid aan gegeven i.t.t bijvoorbeeld Toyota.
Ik heb even mijn diensten bekeken en zag dat ze me dan een 16:00-01:00 u hebben aangesmeerd. Normaal zou dit mijn vrije weekend zijn maar ivm de slechte bezetting en collega's die nog op vakantie zijn lukt dat dus niet.De lijst van Gerrit Speek is het wel zo.De 6e gaat het hem helaas niet worden @ertrompIk heb even mijn diensten bekeken en zag dat ze me dan een 16:00-01:00 u hebben aangesmeerd. Normaal zou dit mijn vrije weekend zijn maar ivm de slechte bezetting en collega's die nog op vakantie zijn lukt dat dus niet.
Achterlichten met DRL zou inderdaad leuk zijn. Heb nog even op de site van Gerrit Speek gekeken en kwam o.a. deze lijst tegen -->http://www.gerritspeek.nl/vag-com_aanpassingen_skoda-superb-3t.html
Is er hier mogelijk nog een lijst in omloop mbt mogelijke aanpassingen met behulp van VAGCOM?
Weet trouwens iemand hoe ik er achter kan komen of de auto voorzien is van een alarminstallatie? In de deur waren namelijk rode knipperende ledjes zichtbaar echter op de site van het bedrijf staat deze optie niet vermeld....

