Verslag voorjaarsmeeting 24 mei 2014

after market leer inbouw....bij Alba in Amsterdam.
Ze hebben eigenlijk twee lappen leer gebruikt. Waarbij er op de bovenste een lus is gehouden om daar de bandjes door te trekken
Kijk eens hier voor detail:

http://www.skodaforum.nl/forum/i/van-audi-naar-skoda.20999/page-19

mag altijd als je wil enige probleem is natuurlijk dat mijne miss ander leder zijn dan aftermarket zetels en die aanpassing anders zal zijn of niet mogelijk wegens alles reeds aanwezig en niet nog in aanbouw
 

Tom RS

Forumguru
mag altijd als je wil enige probleem is natuurlijk dat mijne miss ander leder zijn dan aftermarket zetels en die aanpassing anders zal zijn of niet mogelijk wegens alles reeds aanwezig en niet nog in aanbouw

Ik heb het opgelost door de mousse van de steunen van de dvd schermen (waar ze mee tegen de hoofdsteun komen) los te maken. Hierdoor kon ik de originele velcro losmaken en verkleinen, waardoor er een lus ontstaat. Moeder de vrouw een 5 cm brede rek laten maken, die door de lussen, mousse er terug opgelijmd en hangt perfect middels de rek aan de hoofdsteun (en nog gemakkelijk te verwijderen erbij).
 

micky

Forumguru
Prachtig om te zien allemaal en wat een poetsgoeroes hebben we hier op het forum, mijn complimenten voor de poetsers, alle auto's zien er super strak uit op de foto's :)
 

Desperado

Forumguru
En een paar stukjes in de krant!
20140604_180625_zpsfo8s3dby.jpg

20140604_180606_zpsggbuzd01.jpg
 
Bovenaan Onderaan