Uitdeuker zonder spuiten gezocht regio Eindhoven/Nuenen

Interesse voor een uitdeuker op de nazomermeeting op 6 september?

• Totaal aantal stemmers
    8
  • Opiniepeiling gesloten .

Joske

Forumguru
Dit kwam ter sprake in ons topic over de nazomermeeting en daarom wil ik in dit topic daar even verder op in gaan.

Ten eerste: is er interesse van de leden die komen naar de super-mega-fantastische-Škodaforum-nazomermeeting te Nuenen in een uitdeuker zonder spuiten?

Ten tweede: kent er iemand een bedrijf (met kennis van zaken uiteraard!) of een persoon die hiervoor in aanmerking komt uit de regio?
(@Kiswum werd genoemd als iemand die de regio kent ;) )

na even een blik geworpen te hebben op onze interactieve skodaforumledenlijst

zie ik ook nog in de buurt: @Ridley en @leo442 : jullie tips?

Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Afhankelijk van de kennis van degene die komt en de prijs heb ik zeker wel interesse indien het meteen gebeurd en niet met een kortingsbon en later terugkomen.

ertromp

Forumguru
Afhankelijk van de kennis van degene die komt en de prijs heb ik zeker wel interesse indien het meteen gebeurd en niet met een kortingsbon en later terugkomen.

Beetje vertrouwen Ed! Tegen 6 september a.s. heeft ze het aan/uit knopje gevonden en kan ze met de hamer slaan :deuk:

sexy_mechanic_by_richardn-d658i5t.jpg

EdK

Forumguru
Wel @ertromp ik zal de shampoo en de bodygel en lotion maar meenemen dan zodat ik haar na gedane arbeid in iedergeval weer proper naar huis kan laten gaan.
@Joske zijn er ook douche's en een bad op de locatie aanwezig ? Of kun je een Whirlpool leverancier optrommelen die er één kosteloos kan neerzetten ???

Joske

Forumguru
Zo de mailing is gestart met de mensen van http://www.pdr-eindhoven.nl/ . Ik hoop hier snel duidelijkheid omtrent te kunnen geven, en ik hoop er ook opnieuw een mooie prijs per deuk van te kunnen maken natuurlijk! :D

(ohja, andere voorstellen mogen nog steeds gepost worden!)

lugolux78

Donateur
:ot: Bah wat een lelijk barbie-poppetje...

On topic:

Mijn zwager die werkt bij een schadeherstel bedrijf in Schijndel (bij de zombies, jonguuuh) als schademanager.
kijk of hij iemand kent die een droge deukherstel kan doen...

Blackokkie2

Forumguru
15.jpg

Maak haar maar niet boos, anders is uitdeuken zonder spuiten geen optie meer.

Ridley

Forumguru
Ik kan wel eens informeren bij een oud maatje van me. Heeft mijn auto ettelijke keren uitgedeukt en gespoten in zijn garage. Zit wel in Veldhoven en hij zal pas na juni tijd hebben gezien zijn bruiloft eind mei

Bovenaan Onderaan