Voorjaars meeting Škodaforum - zaterdag 24 mei 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

nixor

Forumguru
ik heb ondertussen al vakantie op het werk dus dat is al geen probleem meer. En denk niet dat we op vakantie gaan die periode dus mijn OVB zal waarschijnlijk vervallen dus daar hoef je niet op te rekenen.

Kiswum

Forumguru
Of er komt een leuk evenement of feest voorbij waardoor mensen op het laatste moment afzeggen.
Het viel me overigens op dat bij de meeting in Varsseveld maar enkele mensen niets hadden laten weten, maar daar weet de organisator @Corné de Kluijver meer van :)

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@Kiswum, klopt helemaal in tegenstelling tot voorgaande meets was bij TVS maar 1 afmelding op de dag zelf en 1 iemand die niet was komen opdagen, maar daar later wel excuses voor gemaakt heeft :) op de voorjaarsmeet van 2013 in Gorinchem was de opkomst maar 2/3 dacht ik, maar daar weet @Hetzer volgens mij meer van ;)

Cordoba

Forumguru
Gorinchem/Houten had als ik het me goed herinner een stuk of 2-3 late afzeggingen, waaronder één op de ochtend zelf vanwege ziekte (die afzegging had Hetzer oorspronkelijk gemist) en ik geloof dat er 1 helemaal niet op was komen dagen.

• Leuk

RefleCs

Forumguru
@Klopt inderdaad @Cordoba we hadden vrij weinig afwezigheid. 1 had zich inderdaad niet netjes afgemeld maar had zich vergist in het weekend als ik mij goed kan herinneren.

Was wel jammer dat die filmpjes met de gopro's nooit door zijn gekomen.

lawewing

Forumguru
Als de 50e plek nog vrij is, wil ik die wel opvullen!

Lawewing - Skoda Octavia 2 - 1 persoon (misschien 2)

Kennis van VAGCOM/VCDS heb ik helaas niet.

• Leuk

Tallguy

Forumguru
De 50 zijn vol, 2 staan nu op de reservelijst. Die van Blacky had ik bijna over het hoofd gezien omdat hij niet het formaat van opgave had gebruikt maar het had verwerkt in een zin. Dat had 'm bijna de das om gedaan...daarom vroeg ik juist om het formaat te gebruiken bij opgave :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan