Besteld: Octavia RS

WouterVdV

Actief lid
Hey iedereen,

Nieuw lid sinds enkele dagen, eerste topic. Paar dagen ook een Skoda Octavia RS besteld. Voorlopig nog aan het rondrijden met men Seat Ibiza SC Ecomotive (85 pk). Besloten om een Octavia te kopen omdat we op het werk ook met deze voertuigen rijden. Ze zijn enorm aangenaam en comfortabel om mee te rijden.

Mijn configuratie bovenop de vele standaarduitrusting:
- TSI
- DSG
- Metal Grey
- Black package
- Performance mode selection
- parkeersensoren vooraan
- Amundsen infotainment
- 18" antraciet gemini velgen
- Zwart met rode zetels
- Kessy
- Mitsumi aansluiting
- Extra reservewiel

Het Metal Grey is helaas nog niet op foto's te zien, maar heb geprobeerd een foto aan te passen met photoshop om een beeld te kunnen geven van de kleur (ik vermoed dat het er sterk op lijkt, maar ben niet zeker, het zou ook enkele tinten lichter kunnen zijn)
1557252_10151995895953246_1901381640_o.jpg

Originele foto: http://www.bcarwallpapers.com/conte...a-Octavia-Front-2013-Geneva-Photo-5b443f4.jpg

Nu enkel deelnemen aan het overdreven lang wachten, maar ik heb het er voor over :D

dirkkroneman

Forumguru
Mooie configuratie! Zeker een dikke auto waar je geen spijt van gaat krijgen ;) Is het een Combi of HB?
Tip: jezelf (persoonlijk) voorstellen in het juiste topic [Leden Café - Meet&Greet] wordt meestal ook erg gewaardeerd.

• Leuk
Waarderingen: CDK

ertromp

Forumguru
Gefeliciteerd met je aanschaf! En tenminste vooruitgang in pk´s zo komende vanaf een 85pk Seat :thumbsup:

WouterVdV

Actief lid
Is het een Combi of HB?.
Het is een HB, de combi is ook mooi, maar ik wou eerder een HB omdat ik die mooier vind en ik heb de kofferruimte niet nodig :D

Ziet er erg goed uit, succes met het lange wachten!! Al een datum bekend?
Op de bestelbon staat begin juli, kan ook eind juli of augustus worden :D

Gefeliciteerd met je aanschaf! En tenminste vooruitgang in pk´s zo komende vanaf een 85pk Seat :thumbsup:
Haha ja in sommige situaties vond ik 85pk niet zo leuk. IK had wel nooit verwacht dat ik ineens zoveel pk zou kiezen, maar waarom niet he. De auto in zen geheel is heel aantrekkelijk en zeker voor zen prijs.

Antera

Donateur
Mooi bestelling en setup zeer sjieke kleur. Word een paar maanden wachten dus. Heel lang wachten maar des te blijer als je hem hebt.

WillemJan

Forumguru
Hoi Wouter, mooie auto heb je besteld. Even een open deur: bij dealer hebben ze toch kleurenstalen liggen? Die kan je toch gebruiken. Succes met het lange wachten...

Groetjes... Willem-Jan

WouterVdV

Actief lid
Hoi Wouter, mooie auto heb je besteld. Even een open deur: bij dealer hebben ze toch kleurenstalen liggen? Die kan je toch gebruiken. Succes met het lange wachten...

Groetjes... Willem-Jan
Ze hebben inderdaad stalen liggen, maar ik vind dat deze nooit hetzelfde overkomen zoals ze op een auto zijn. Heb wel de Metal Grey op het autosalon in Brussel gezien op een Superb combi

WouterVdV

Actief lid
Ik heb vandaag besloten om toch voor een andere kleur te gaan. Desondanks dat ik het Metal Grey een heel mooie kleur vind, vond ik het toch niet zo speciaal voor een RS. Toen ik op volgende foto's kwam was mijn keuze snel gemaakt:

IMG_20130731_100837_zpse657533e.jpg

IMG_20130731_100805_zps3ea59725.jpg

IMG_20130731_100749_zps3797c531.jpg

Zelf ook van plan om de spoiler en het dak ofwel te laten wrappen of te laten spuiten in hetzelfde zwart als de achteruitkijk spiegels

Vermoedelijk een kleur die vele niet zo mooi zullen vinden, maar gelukkig verschillen smaken zodat we niet allemaal dezelfde auto zouden hebben :D

Blackokkie2

Forumguru
Tja, ik ga niet zeggen wat ik van de kleur vind, heb ik hier op het forum al eens gedaan en dat kostte me toen bijna mijn kop. Maar, zeer mooie wagen heb je gekozen, proficiat.

reeseend

Forumguru
Gefeliciteerd met de aankoop van een RS. Mooie configuratie, maar die kleur :( . dat blijft een persoonlijke smaak :)

Desperado

Forumguru
Grondverfgrijs. Apart! Ik zeg zeker niet dat ik het lelijk vindt. Ik denk dat ik er wel aan zou kunnen wennen.

Bovenaan Onderaan