Besteld: Octavia RS

WouterVdV

Actief lid
Geen probleem mee dat er mensen zijn die de kleur niet mooi vinden hoor. Iedereen recht op een eigen mening :thumbsup:

Mijn eerste indruk toen ik de kleur zag was: No way!! (Dit was op een staal en op onduidelijke foto's)
Maar na het zien van deze foto's op het briskoda forum was ik er wel helemaal voor te vinden. Het is zeker een gewaagde kleur, maar persoonlijk vind ik dat dit wel bij een RS past. Het blauw vind ik ook een hele mooie kleur, maar af en toe moet je anders durven zijn :D
 

CDO

Forumguru
@wouter vdv En dat is maar goed ook, mijn mening is mijn mening, en daar moet je je geen zak van aantrekken. Jij krijgt een nieuwe auto en moet blij zijn met je keuze. Dat is veel belangrijker dan wat ik er van vind.
 

Zephir

Lid
Mooie wagen. Die kleur is ook niet helemaal mijn ding maar dat is dan ook zo persoonlijk... Goeie keuze om voor de TSI te gaan. Dat ding vliegt ;).

Hopelijk heb je hem snel :)
 

Mettes

Forumguru
Zelf heb ik metal grey besteld, maar steel grey is zeker niet verkeerd.
Metal grey glanst een beetje feller en is eveneens een beetje minder opvallend.
Maar zoals gezegd,een RS mag deze kleur dragen.(steel gray)
 

Mettes

Forumguru
Veel succes met je prachtige wagen.
Mijne is 20 januari besteld en nog steeds niet geleverd.:cry:
 

nixor

Forumguru
Proficiat met je nieuwe RS. Ga hem van de week eens bekijken. Is bij garage vandenbergh zie ik. Mijne gaat daar ook in onderhoud. Waar woon je dan ergens?
 

WouterVdV

Actief lid
Proficiat met je nieuwe RS. Ga hem van de week eens bekijken. Is bij garage vandenbergh zie ik. Mijne gaat daar ook in onderhoud. Waar woon je dan ergens?
Is idd bij VDB :-) ik ben van Hoevenen, een twintigtal minuutjes rijden. echt heel tevreden van de kleur. In het echt is het nog beter!
 

nixor

Forumguru
@WouterVdV ik woon in nieuwmoer zelf. Wanneer moet je hem gaan afhalen? gelijk eens testen dan of toch maar rustig in het begin? Is wel een speciale kleur denk ik. Zal mijn mening nog wel geven als ik hem in het echt heb gezien, want dit is wel een kleur die niet veel voorkomt.
 

WouterVdV

Actief lid
In het begin sowieso rustig, ik kom van 80 pk dus zal ff moeten wennen. Ik denk dat er niet veel in België zullen rondrijden met deze kleur. Ben ook van plan het dak en de spoiler zwart te laten wrappen.
 

s-line

Forumguru
Heel gaaf en zeker die kleur! Als ik er een zou bestellen zou hij ook die kleur of wit of rood worden. Mijn oude rs was race blue toen ook heel gaaf en apart, je wist meteen dat het een rs was. Dat vind ik nu wel jammer dat je de "gewone" octavia ook in race blauw kunt bestellen niet echt exclusief meer.
 
Bovenaan Onderaan