Chrome uitlaat stuk voor de O3 Greenline?

Falcon

Donateur
Klopt, alleen wil ik niet op de RS lijken.. vind ik persoonlijk teveel wannabee.

De onderstaande uitlaatstuk zou ik wel heel mooi vinden:

10952.jpg

Falcon

Donateur
Voor het greenline-logo op de front en de pook wil ik ook nog een oplossing verzinnen. ;)

Leek mij 2 mooie 3d-print projecten.. maar of de kosten daarvan te dragen zijn, ben ik nog aan het bekijken. Daarnaast moet ik nog even een kennis met 3d-modellering ervaring vriendelijk aankijken/omkopen (bier!) voor de 3d-modellen ;)

VWim

Forumguru
Offtopic: Als ik kijk wat dat voetje voor de spiegel kost dan denk ik niet dat het heel rendabel is om een grill zelf te gaan printen. Daarbij vraag ik me af of het er net zo netjes uit zal zien als de originele, dan wel "super skoda" variant. Die zijn volgens mij allebei middels spuitgieten gemaakt.

Ontopic: Destijds was er een uitlaatsierstuk voor de Golf IV verkrijgbaar die onder een hoek stond die matchte met de hoek van de standaard uitlaat. Of die nog verkrijgbaar zijn weet ik niet.

Falcon

Donateur
Off Topic: Kan je heel goed gelijk in hebben. Maar mij gaat het om het gehele proces, 3d printen is gewoon een beleving..

On topic: Milotec heeft een aardige oplossing voor de O3 zie ik net voor 100 euro. Link (is ook in het zwart te verkrijgen.. alleen staat geen plaatje bij)

De installatie lijkt mij makkelijk.

3158_0.jpg

Niet een uitlaatsierstuk.. maar het kan er wel mee door :)

Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
je hebt toch gezien in de instructie vanaf puntje 3A dat er 2 mannetjes staan é ;)

alleen dat boren in de bumper zou ik zelf al niet graag doen eigenlijk.. zou wel eens een plaatje willen zien van de gehele auto met dit er op.

Falcon

Donateur
Check Joske! :)

Die foto heb ik nog niet gevonden inderdaad... maar goed voor 100 euro vind ik dit een OK oplossing. Toch nog een beetje RS uitstraling, maar met een eigen twist.

MaXt0r

Actief lid
Heb even een photoshop gemaakt met een A3 sierstuk er achter. Dit zou gewoon een optie moeten zijn :). Niet overdreven. Vind het er goed bij passen.

Bijlagen

• fotosoep.jpg
    fotosoep.jpg
    285,9 KB · Weergaven: 158
Laatst bewerkt:

Remakil

Forumguru
Meen je? Ik vind het er niet uit zien...

Hoe verknal ik een mooie elegante auto in een Johnnie bak... :deuk:

MaXt0r

Actief lid
Dat A3 sierstuk is super... waar kan ik die krijgen?

Gelukkig ben ik dus niet de enige die dit ook mooi vind :) Misschien kan een Audi dealer je verder helpen. Dit sierstuk heeft een collega van mij standaard op zijn A3 1.4 122pk s-tronic s-line edition .

Falcon

Donateur
Ok.. ja want deze is er ook voor de 1.4TSI van de Octavia. Daar zit meteen het punt dat ik denk dat deze niet gaat passen.

Falcon

Donateur
Standaard is het 1 pijp die naar beneden afloopt. Volgens mij dezelfde als de 1.6TDI in de O2. Ik denk persoonlijk dat als ik het OEM wil doen, dat het dan de onderstaande ovale moet worden. Vind ik ook wel wat hebben, want anders heb 2 uitlaatstukjes waaruit 1 van de 2 rook komt. Vind ik persoonlijk wat sneu staan :tongue:

1242385591293fdc60000x.jpg

Hiervoor moet dan wel weer gelast worden .. dat staat mij dan weer tegen :(

Joske

Forumguru
Standaard is het 1 pijp die naar beneden afloopt. Volgens mij dezelfde als de 1.6TDI in de O2. Ik denk persoonlijk dat als ik het OEM wil doen, dat het dan de onderstaande ovale moet worden. Vind ik ook wel wat hebben, want anders heb 2 uitlaatstukjes waaruit 1 van de 2 rook komt. Vind ik persoonlijk wat sneu staan :tongue:

1242385591293fdc60000x.jpg

Hiervoor moet dan wel weer gelast worden .. dat staat mij dan weer tegen :(
mijn topic al eens bekeken? ;)

dat ging zonder lassen hoor.. heb namelijk exact hetzelfde uitlaatstuk

Bovenaan Onderaan