Chrome uitlaat stuk voor de O3 Greenline?

Joske

Forumguru
inderdaad.. daar kon je in mijn geval niet van onderuit. Bij 1 van de eerste "pogingen" was er te weinig afgezaagd (eigenlijk volgens de handleiding) en dan vond ik het er niet zo mooi uitzien eigenlijk. Het stak er veel te ver uit. Dus nog een keertje moeten teruggaan voor nog een stukje af te halen. En nu vind ik het er wel goed uit zien :). Heeft me alles samen iets van een €140 gekost. Wel OEM sierstuk en laten uitvoeren bij dealer.
 

Falcon

Donateur
Ok.. @maxtor: Zou ik jou misschien mogen vragen om dit uitlaatsierstuk via Photoshop te plaatsen onder de O3? (als je zin hebt natuurlijk)
 

Arnoldotje

Forumguru
Zagen moet je sowieso bij de O3, want de uitlaat (bij mijn tdi iig) die loopt in een bochtje naar beneden vanaf de demper. Bij de O2 is de buis vanaf de demper een recht stuk.
 

Octavia3

Nieuw lid
Mooiste oplossing is denk ik uitlaatpijpjes verlengen, en dan yeti uitlaatsierstukjes erover(€26,- voor twee sierstukjes) als de diameter tenminste overeenkomen. En je zal dan inderdaad iets uit je achterbumper moeten zagen. Dan heb je uiteindelijk het resultaat zoals je het wilt
 

Falcon

Donateur
Waar TDI bij staat, past dit dus wel. Zie voorbeeld hieronder:

2218768-250x250.jpg


Of het mooi genoeg is.. dat is dan nog even de vraag :)
 

Oogje

Senior Member
Uit de beschrijving:
Geef uw auto een racelook met dit Race sport eindstuk!
Ik vind het toch een vreemd soort uiterlijk vertoon. Straks komt er een Golf GTI naast je staan bij het stoplicht en de bestuurder kijkt even opzij terwijl hij met het gas speelt.
Wat doe je dan? ;)
Daarom is er toch de ongeschreven regel dat je een Greenline of 1.2 TSI niet 'pimpt'?!
 
Bovenaan Onderaan