Ramen automatisch sluiten

Jammer, terwijl er volgens mij toch duidelijk in het instructie boekje staat dat het zou moeten kunnen....

Of is dat dmv de sleutel in de deur en dan draaien?

Ronnie

Forumguru
Met de sleutel werkt het wel, zodoende dacht ik dat het met de AB ook wel mogelijk zou moeten zijn, maar helaas.....

Antera

Donateur
op de 1 is het niet standaard en kan als het goed is wel geprogrammeerd worden met VDS-pro. Met de golf,passat,leon,octavia lukt dat ook en heb ik het meermaals gedaan je hebt dan wel VDS-pro nodig. Als je wilt wil ik er best eens naar kijken. heb een hele lijst met code's daarvoor afhankelijk van de module die er in de auto zit.

Ridley

Forumguru
mijn Fabia twee weken jong met 4 electrische ramen kan met AB gesloten worden als ik de sluitknop lang vasthoud (en open als ik de openknop lang ingedrukt houd). Fabia van mijn Pa (2010) ook. Allebei geen VAGCOM aanpassingen aan gedaan... :rockon:

MarcoO2

Forumguru
@ Ridley: da's ook logisch, dat zijn facelift-fabia's. Daarbij hoeft ook niets aangepast te worden. De vraag ging over een Fabia-1.

Antera

Donateur
Het gaat idd of fabia 1 niet over de fabia 2.

En fabia 1 kan ook niet met vagcom maar vermoedelijk wel met VDS-pro zoals ik al eerder aangaf. heb het nog niet kunnen testen maar ben bereik me eigen daarvoor op te offeren

hpolie

Senior Member
mijn Fabia twee weken jong met 4 elektrische ramen kan met AB gesloten worden als ik de sluitknop lang vasthoud (en open als ik de openknop lang ingedrukt houd). Fabia van mijn Pa (2010) ook. Allebei geen VAGCOM aanpassingen aan gedaan...

Dat is heel mooi, maar ik het net even bij die van mij getest een Fabia II zie handtekening, en daar werkt het alleen op met de sleutel, nu is het wel zo dat daar ook alleen de voorportieren elektrisch open/dicht gaan. Dus achter niet.

Henk

hpolie

Senior Member
@ Ridley: da's ook logisch, dat zijn facelift-fabia's. Daarbij hoeft ook niets aangepast te worden. De vraag ging over een Fabia-1.

Hoezo logisch, in dit topic gaat het verschillende keren over de Fabia II en bij die van mij werkt het ook niet. Zie mijn handtekening.

Henk

Laatst bewerkt:

Ridley

Forumguru
Ik weet niet welke uitvoering je hebt Henk, maar ik heb een Ambition van 2012 en mijn pa een actiemodelletje van 2010 en op beide zit centrale vergrendeling voor alle 5 de portieren.

Wellicht dat daar het verschil in zit?

hpolie

Senior Member
Ridley, ik heb de Škoda Fabia Combi 2 FL Active Arctic motorcode: CBZA 1.2 TSI 63 KW/86 pk Zilver Metallic. (nieuw: 8 jan 2013) bouwjaar 2012

Maar ik moet volgende week toch naar de dealer toe voor de eerste jaar beurt en als ik er dan hier nog niet uit kom dan zal ik dat tegelijk wel even vragen aan de dealer. :D

Henk

Ridley

Forumguru
Je zou toch haast moeten zeggen dat dit dan moet werken. Er is namelijk ook geen verschil tussen 4 electrische ramen (de mijne) of maar 2 (van mijn pa). Functionaliteit blijft hetzelfde.

De arctic uitvoering was toch geen karige even uit mijn hoofd.

hpolie

Senior Member
De arctic uitvoering was toch geen karige even uit mijn hoofd.

Dat was hij zeker niet met al het aanvullende wat ik heb laten doen.
Maar het heeft geen haast hoor alleen als het er echt op zit dan moet het werken ook voor die prijs:jaja: En het was stom toevallig dat ik er achter kwam door dat ik dit topic tegen kwam en het ook helemaal gelezen heb, en ja dan wordt ik weer wakker en nieuwsgierig en ben het dan ook tegelijk gaan uit proberen.

Henk

Hetzer

Forumguru
Arctic, is een actiemodel op basis van de active. Volgens mij is het eaa geactiveerd affabriek vanaf de Ambition.

Antera

Donateur
Je zou toch haast moeten zeggen dat dit dan moet werken. Er is namelijk ook geen verschil tussen 4 electrische ramen (de mijne) of maar 2 (van mijn pa). Functionaliteit blijft hetzelfde.

Dat is helaas niet helemaal waar. De stuurmodule's zijn anders waardoor dit soort opties anders kunnen werken dan hier word aangenomen.

Bovenaan Onderaan