Octavia III

harry123

Actief lid
Is mij niets over verteld! Dat zou een tegenvaller zijn...
Hier is mij ook niets over verteld. Ik heb een testrit gemaakt in een ABL (met een niet meer bestelbaar pakket...:arghh:) en ik vond het zitcomfort eigenlijk heel goed? Maar goed, misschien komt dat ook door mijn vorige auto en/of bouw ofzo; een stoel is zo persoonlijk dat je nauwelijks af kunt gaan op andermans oordeel (is mijn ervaring).
 

CoesDoes

Forumguru
Ik heb van Skoda een uitnodiging ontvangen om deel te nemen aan een klanttevredenheidsonderzoek (3x woordwaarde) na het invullen vroeg ik me af waarom ik in moest vullen in hoeverre mijn dealer op de hoogte was van de inhoud van nieuwe pakketten, levertijden etc. terwijl ik nergens aan kon geven dat de dealer niet op de hoogte kón zijn doordat PON het zelf niet eens wist (of niet wilde weten)... :banghead::banghead::banghead:

Heb meteen TNS NIPO maar even gebeld voor uitleg.., vind het namelijk heel erg vreemd dat de dealer (door PON) op deze manier afgerekend wordt op fouten van PON... :pieker:
Wordt als het goed is maandag teruggebeld..
 

Edwin1969

Actief lid
Ik heb van Skoda een uitnodiging ontvangen om deel te nemen aan een klanttevredenheidsonderzoek (3x woordwaarde) na het invullen vroeg ik me af waarom ik in moest vullen in hoeverre mijn dealer op de hoogte was van de inhoud van nieuwe pakketten, levertijden etc. terwijl ik nergens aan kon geven dat de dealer niet op de hoogte kón zijn doordat PON het zelf niet eens wist (of niet wilde weten)... :banghead::banghead::banghead:

Heb meteen TNS NIPO maar even gebeld voor uitleg.., vind het namelijk heel erg vreemd dat de dealer (door PON) op deze manier afgerekend wordt op fouten van PON... :pieker:
Wordt als het goed is maandag teruggebeld..

Helemaal mee eens !! :thumbsup:
 

MeneerB

Forumguru
Idem, ook zo'n NIPO klanttevredenheids onderzoek ontvangen. Gaat puur over de auto, mijn ervaringen ermee en hoe ik tegen auto's in het algemeen kijk.

Om een een of andere reden krijg ik altijd een enquête over het product als ik ontevreden ben over over de dienstverlening en anders om.
Nu ben ik eigenlijk heel tevreden over de auto maar eigenlijk zou ik een enquête over pon in het algemeen willen invullen.
(misschien ook beter van niet want ik ben eerlijkheidshalve wat rancuneus na ervaringen uit het verleden :banghead: :mad:)

Ik zie in deze enquête alleen maar als een methode van pon om heel gedetailleerde marketing informatie te verkrijgen.
Hoe moet ik de kwaliteit van de auto beoordelen na 3 maanden en een paar duizend km's ?
Ik zeg kom maar eens terug na 5 jaar gereden te hebben en contact gehad te hebben met de dealer en de vooral de importeur.
 
Zie ik dat nou goed? Volgens mij heeft de 1.8 TSI een distributieketting i.p.v. riem op het eerste PDF bestand-plaatje.. Wist ik niet... en weet niet of ik dat nou fijn moet vinden of niet :) :) Ik ben geneigd om te zeggen "JIPPIE", maar ik geloof dat bij de VAG hier en daar ook wel wat probleempjes waren met de 'ketting'.
 
220.000 voor een riempje... dat is idd VEEL... Maar als ik het goed heb loopt een ketting wat lawaaieriger en minder efficient? Of is dat koeienpoep?
 

TedVlemmings

Forumguru
Weet er het precieze niet meer van, maar had ermee te maken dat die riemen tegenwoordig van anders materiaal worden gemaakt waardoor ze veel minder snel slijten en haarscheurtjes enzo oplopen. Wat voor materiaal ze nu precies gebruiken kan ik echter niet terugvinden
 
Bovenaan Onderaan