Cordoba
Forumguru
@TedVlemmings fisheye gebruikt?
Niet zo negatief he EdK?!?!
Het was jammer dat je er niet was!
Kleine bijsturing i.v.m. verschil tussen land- en zeemijlen:120 miles/hour = 222 km/u
In het begin even inderdaad. Kon er alleen niet zoveel mee dus snel over gegaan op 18-55 en 50mm F1.7 om wat met scherpte te kunnen spelen. Was te gezellig om enkel te gaan fotograferend US ik heb uiteindelijk niet bijster veel geschoten. Dit was alles en heel veel speciaals zit er helaas niet tussen. Ik zal wel helemaal los gaan in m'n eentje als ik volgende maand mijn auto heb. Velgen, dak, interieur exterieur en dat met verschillende lenzen om een goed totaalbeeld te krijgen! Be prepared voor een flinke foto rapportage haha.@TedVlemmings fisheye gebruikt?
Die laatste foto legt trouwens wel mooi de rechter bil van @Dennis Nijholt bloot met vrijwel géén vertekening!@TedVlemmings fisheye gebruikt?

Weer dat standaard misverstand... Er bestaat in Nederland niet zoiets als overurenbelasting..150% na belasting aftrek is 75% meestal.
Ik heb hetzelfde vroeger gehad op zaterdag en zondag en dat werd belast als overuren en dan gaat er gewoon 50% de kliko (belastingdienst) in, oftewel je hebt nog minder als een normale werkdag theoretisch gezien.
Weer dat standaard misverstand... Er bestaat in Nederland niet zoiets als overurenbelasting..
Overuren worden net zo belast als normale uren, alleen worden de belastingvrije som en de lagere schalen maandelijks over de contract uren verrekend, waardoor de extra uren dus wel in de (voor jou) hoogste schalen vallen, hierdoor kan het misschien lijken alsof het zwaarder belast is ...
Ik heb (net als elke andere Nederlander) nog nooit een aparte schaal voor overwerk op mijn belastingaangifte gezien...
Wow! Dan ben ik benieuwd wat de resultaten na tuning zullen zijn!De Nieuwe O3 TSI's met 140pk presteerde verrassend goed. Ik heb er twee gezien die in praktijk ongetuned boven de 160pk presteerde. Lang leve de VAG motoren.

Ik ook, morgen vroeg weer op voor het laatste evenement van dit jaar voor ons.
http://www.carpowerholland.eu/
Baai baai
@Petrolhead, vannacht op de logeerkamer moeten slapen??![]()

Hier nog 1Idem!!

Iedereen die getuned kon worden is geholpen, enkele O3's hebben een voucher ontvangenEn is een ieder nu die getuned wilde worden ook getuned ?
Of zijn er nog heerschappen die met een 50% kortingsbon terug kunnen voor meeting 2 ?