Dennis Nijholt
Forumguru
Geen tijd voor poetsen gehad...mag al blij zijn dat ik mezelf onder de douche kan schoppen en kan scheren voor morgen..dus helaas een vieze O3C komt er morgen, met hopelijk een fris gewassen en geschoren bestuurder..
thanks! maar we gaan bij Aral RON102 tankenGoedkoop tanken in Elten
Voor degene die morgenochtend even in Duitsland wil tanken: Volgens de Aral: (geen idee of deze link blijft werken trouwens) is de Star in Elten het goedkoopst en ook nog eens het dichtst bij. (Eerste afslag over de grens (Beek / Elten), direct aan de afrit ten noorden van de A12 / A3).
€1.499 Super E10
€1.539 Super (Euro 95)
€1.579 Super Plus (Ron 98)
€1.389 Diesel
De prijs van Ron 98 staat helaas niet op de site van de ADAC, maar komt van de site van Star.
Pinnen kan gewoon met je Nederlandse pinpas.
Hetzer kwam jullie toch bezoeken met ze dubbele Go of the city?He jakkes, wat jammer!
Mag die van mij in z'n eentje stralen![]()
Oja, vergetenHetzer kwam jullie toch bezoeken met ze dubbele Go of the city?
Helaas pindakaas.Zo net even vluchtig de RS gewassen, moet morgenochtend alleen nog even de hond wegbrengen.
Waarschijnlijk zitten de achterste ramen dan alweer onder het kwijl, don't blame me
@Neptukker heb nog gezocht maar helaas niet de juiste Multi-torx sleutel voor je kunnen vinden.
@Corné de Kluijver had vandaag nog aangegeven dat ik ook graag bij de DSG lezing aanschuif, neem aan dat het geen probleem is.
Nee, heb niet zo bijgehouden wie met wat voor bolide zou komen.komt zeker door de zenuwen ?
Ik kom met een Skoda.Nee, heb niet zo bijgehouden wie met wat voor bolide zou komen.
Ik kom met een Skoda.
Potverdrie! Tis hier uitgestorven! Iedereen aan de poets????
Klopt.Een zwarte.
Afspraak 8.30-8.45 palmpol staat nog steeds toch?Is net terug. Ik ben na een dag van 12 uur werken en daarna poetsen wel een beetje kapot. Nu lekker op de bank liggen. Tot morgen!
Afspraak 8.30-8.45 palmpol staat nog steeds toch?