Meeting & Tuning @ 28/09/2013, Place2B @ TVS Engineering / DSG Dokter @ Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaRco2

Forumguru
Leuke waardering!:)

Zometeen de blauwe nog een keer wassen en uitzuigen (en nog wat vakantiezooi eruit plukken), zal morgen na 500 km wel weer wat ''bugs'' op zitten, maar dat is niet te voorkomen.:)

MaRco2

Forumguru
willen alle leden die zich ovb opgegeven hebben aub aangeven of ze al weten of ze wel of niet komen aub? ik moet vanmorgen, lees voor de middag, namelijk de definitieve lijst door mailen aan TVS
als jullie het echt nog niet weten, of op het laatste moment toch komen terwijl je nog niet op de lijst staat is het geen probleem, alleen voor de catering is het handig om te weten.

@graaaf ?
@RayDelft ?
@MaRco2, jij kwam halverwege de middag dacht ik?
@Rem82sch ?

alvast bedankt!

greetz Corné

Yep, naar verwachting tegen 15 uur. Maar ik zie het nu net pas.

Thorgal

Forumguru
Ben er zelf niet bij (heb helaas mijn O3C nog niet) maar wens iedereen veel plezier.
Aan de voorbereidingen en de initiatieven (zoals 2 dj's) zal het niet liggen en @Corné de Kluijver lijkt zelfs het juiste weer te hebben geregeld.
Have fun! :thumbsup:

Antera

Donateur
ZO de RS is weer van binnen en van buiten klaar. Leer weer in de wax gezet en uitgezogen en wat gereinigd hier en daar, buitenzijde compleet gewassen en gepoetst. Ben er klaar voor.

oja niet te vergeten op verzoek:

Krik en Laptoptas klaar voor de reis

Chrissel

Senior Member
Zo net nog wven een setbspatlappen gemonteerd en morgen ochtend even poetsen scheelt woon dicht bij dus niet ver rijden

ymanahe2.jpg

Blacky

Forumguru
ZO de RS is weer van binnen en van buiten klaar. Leer weer in de wax gezet en uitgezogen en wat gereinigd hier en daar, buitenzijde compleet gewassen en gepoetst. Ben er klaar voor.

oja niet te vergeten op verzoek:

Krik en Laptoptas klaar voor de reis

Mooi, kan ik je morgen effe aanklampen

• Leuk
Waarderingen: CDK

Blackokkie2

Forumguru
Ja, auto toch gewassen, stofzuigen, paar plekjes met cockpitspray schoongemaakt. Ohja nog 2 bakjes met snoepjes klaargemaakt(komt daar vast wel op, al was het maar omdat ik:shutup: er ben).;):deuk: :D

CDK

Forumguru
TVS Engineering.jpg Ik kom gewoon langs 1.jpg ik kom gewoon langs 2.jpg Vermogensrun .jpg Chiptuning.jpg DSG Lezing.jpg hallo allemaal, hier de laatste update, en dan ga ik nog even van gtst, witse en naar m'n mooie bos bloemen kijken en vooral even bijkomen :D tot morgen allemaal, ik heb er zin in!

greetz Corné

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan