Meeting & Tuning @ 28/09/2013, Place2B @ TVS Engineering / DSG Dokter @ Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
Corne, zijn er toevallig ook dealers uitgenodigd om leuke merchandise te verkopen of evt. andere dingen zoals auto's en services :)?

In een straal van zo'n 30km zijn de volgende dealers actief:
Dago in Doetinchem
Vruggink Halle in Halle
Autobedrijf Sloot in Lochem
Ab Mulder Zutphen

Nee, eerlijk gezegd bewust niet! Dealers zijn over het algemeen (officieel) niet zo voor chippen én er zijn leden die liever hebben dat niemand er iets van weet ivm lease etc. Anders was het een leuke optie geweest, helemaal mee eens!
Bedankt voor het meedenken! :thumbsup:

Blackokkie2

Forumguru
Misschien bij je eigen dealer langsgaan en daar wat dingen meenemen die je in hun naam daar kan verkopen? Hmm, zijn ze misschien niet zo happig op.

CDK

Forumguru
als ik tijd heb rij ik wel ff langs Rijnwoud in R'dam zal eens informeren of ze nog iets weg te geven hebben :D

Blackokkie2

Forumguru
Weg te geven is nog beter natuurlijk, maar dat hoeft niet eens. Stel dat ze nog wat spullen/merchandise hebben liggen wat eigenlijk stof ligt te verzamelen. Ik noem bijvoorbeeld, instaplijsten, dashboarddelen, misschien nog een spoilertje o.i.d., of t-shirts, shawls, petjes(ehh) noem maar op.

EdK

Forumguru
Bedoel ik, ook na die meeting wil je hier nog geloofwaardig blijven overkomen, toch ......??

CDK

Forumguru
Nah, ik ga me waarschijnlijk verslapen, of ik kan het niet vinden, of ik durf niet meer omdat de citigo erg smerig is geworden....dus we doen het gewoon op volgorde van binnenkomst en interesse:thumbsup:
Jij durft zeker wel te komen! :jaja: ook met een vieze auto mag je komen hoor, ik weet ook nog niet hoeveel tijd ik heb om te wassen, poetsen gaat sowieso niet lukken....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan