Blacky
Forumguru
Ik doel op de foto die je hebt geplaatst , das lokale folklore in het altijd pittoreske en ambachtelijke Varsseveld
Als ze er zaterdag zo maar niet bij gaan lopen want dan word het niets.

Ik doel op de foto die je hebt geplaatst , das lokale folklore in het altijd pittoreske en ambachtelijke Varsseveld
neem het pakje mee voor blacky..Als ze er zaterdag zo maar niet bij gaan lopen want dan word het niets.![]()
Kan ik iemand komende week blij maken met Superb keykoords en vRS Sleutelhangers?
Ik heb er een aantal gekregen op de IAA tijdens meerdere bezoeken aan de stand van Skoda![]()
Lijkt me erg leuk! Ik houd me aanbevolenKan ik iemand komende week blij maken met Superb keykoords en vRS Sleutelhangers?
Ik heb er een aantal gekregen op de IAA tijdens meerdere bezoeken aan de stand van Skoda![]()
Ik ben er als eersteDoe ik ook.
Heb er 2 van ieder en wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Zo dan haha, zou leuk zijn!Ik heb het blad Autoweek maar eens attent gemaakt op dit cluppie enthousiasten en de meeting in Varsseveld.
Ben benieuwd of er reactie komt.
Ik heb expliciet nog vermeld dat er zelfs Belgen en Groningers komen en dat het daarmee toch gezien kan worden als een internationale happening!
Daar heb je een puntIk ben er als eerste![]()
Ik ben er als eerste![]()
Ja, misschien ben je wel 2e..Hoe weet je dat zo zeker?