Mijn Skoda Octavia RS

CDK

Forumguru
Welkom Michael,
Gefeliciteerd met je RS! Prachtige auto zeg, eigenlijk mag die niet ontbreken op de meeting....., dus als je niets te doen hebt op 28/9 ben je welkom!
Veel plezieren veilige kilometers toegewenst!!

Greetz Corné
 

Rallye

Forumguru
Op mijn vorige (PFL) RS zat geen instapverlichting; op mijn huidige FL RS zit ook geen instapverlichting. Elders op het forum wordt ook gezegd dat er RS-sen zijn waar instapverlichting standaard op zat. Ik heb zowel bij mijn 2006 als mijn 2012-exemplaar geen instapverlichting .
 

Joske

Forumguru
Motorcode weet ik zo ff niet, moet ik nog zoeken bouwjaar is 2006 :)
Die vind je wel in je kofferbak, waar het reservewiel ligt. Daar is een sticker aangebracht met motorcode en opties en zo, anders moet je daar even een foto van maken. Die codes kan je dan door een progje halen en dan weet je welke opties fabrieksaf gemonteerd geweest zijn.
Dan kan je de motorcode in je handtekening plaatsen, is gemakkelijker voor moest je problemen hebben in de toekomst. Dat zoekt wat sneller op in Elsa e.d.
 

Gimli

Lid
Ik gok dat de instapverlichting mee kwam met de dimmende binnen en buitenspiegels. Ik heb deze op mijn RS en daarbij ook de instapverlichting ( welke dit week end ook LED geworden is.
 

Rallye

Forumguru
Ik had in mijn 2006 RS wel een dimmende binnenspiegel, geen dimmende buitenspiegels, en als gezegd geen instapverlichting. Nu ook dimmende buitenspiegels; nog steeds geen instapverlichting.
 
Laatst bewerkt:

Rem82sch

Senior Member
Mooie RS.
Ik heb wel instapverlichting in de spiegels op m'n RS
Inc zelfdimende binnen en buiten spiegels.
Je komt uit regio Limburg schrijf je,
Ik kom zelf uit zuid Limburg
 
Bovenaan Onderaan