Blackokkie2
Forumguru
Schitterend resultaat. Ik moet maar eens gaan nadenken over zo'n behandeling voor mijn O2c. Ik heb zo'n vermoeden dat jij het nog aardig druk gaat krijgen
, gezien de reacties hier.

Wooooooow!!!! Knap staaltje werk zeg! S-U-P-E-R! Looks like a brand new carHoe vaak kan je dit nu doen? Op een gegeven moment wordt de lak te dun neem ik aan??
Greetz Corné
Wat als ik dit nu op mijn nieuwe O3 wil gaan toepassen? Welke producten en volgorde zal ik dan moeten aanhouden?
Schitterend resultaat. Ik moet maar eens gaan nadenken over zo'n behandeling voor mijn O2c. Ik heb zo'n vermoeden dat jij het nog aardig druk gaat krijgen, gezien de reacties hier.
Jouw O3 is die nieuw ? of wat is de staat van de lak?
Is gewoon een nieuwe auto idd
En dat laatste is nu juist wat ik niet durf (nog nooit gedaan ook), het werken met een dap500 op mijn lak. Vind ik heel eng. Daarom ga ik een keer een afspraak met je maken, dan kijk ik mee of we doen ook wat dingen samen zodat ik van je kan leren. 1 keer goed gegaan....dan durf ik het ook wel helemaal zelfIk doe nu alles met de hand en heb na een dag poetsen geen armen meer over. Ik doe dan wassen, kleien, Poorboys black hole en Meguiars. Maar als ik kijk hoeveel swirls en kleine krasjes er op de auto zitten. En die zijn vooral van de vorige eigenaar, die reed de auto altijd door de wasstraat, iets wat ik dus echt nooi doe. Die swirls en kleine krasjes moeten er dus een keer helemaal uit.
Welke filler zouden jullie gebruiken op race blue ?
Thanks @Kippie-style! Ik neem binnenkort even contact met je op!
Sorry, ik bedoel die eerste laag met poorboys, de zwarte of de witte voor een race blue?
Zoals in dit filmpje van minuut 14:05 tot 14:20 ....Bij diverse merken hebben daar speciaal een mal voor en soms word er zelfs in elsawin de maten gegeven waar de logo's precies moeten komen te zitten. :-)