Levertijd Octavia 3

pantherman73

Nieuw lid
Allen

Op jullie verzoek hier wat foto's van het panoramisch schuifdak bij de HB. Ik ben geen fotograaf en heb hem (de auto) nog niet gewassen. (Maar dat gaat wel zsm gebeuren, so don't worry)
 

Bijlagen

  • DSC_0254.JPG
    DSC_0254.JPG
    638,6 KB · Weergaven: 139
  • DSC_0253.JPG
    DSC_0253.JPG
    813,6 KB · Weergaven: 135
  • DSC_0251.JPG
    DSC_0251.JPG
    501,1 KB · Weergaven: 133
  • DSC_0250.JPG
    DSC_0250.JPG
    363 KB · Weergaven: 131
  • DSC_0249.JPG
    DSC_0249.JPG
    832,6 KB · Weergaven: 128

Dennis Nijholt

Forumguru
mooi hoor, ook lekker groot dat geeft een bak licht in de auto..ik zie dat de bedieningsknop precies hetzelfde is als in onze Citigo Artic Air.
 
Ik moet eigenlijk zeggen dat hij van de HB een beetje tegen valt. Lijkt nauwelijks groter dan een 'ouderwets' schuif kantel dak. In de combi vind ik het pas een echt PANO.. :) Niet lullig bedoeld hoor.. :S

pano.jpg
 

Badnews

Senior Member
Weer 2 weken later... Elke week wachten is een extra week in levertijd.
Op die manier krijg ik hem nooit, als ze er elke week eentje bijtellen in de fabriek.
 

BcB

Forumguru
Badnews, kan jouw dealer wel in het systeem kijken en informatie achterhalen? (zoals het hoort..)De mijne kan mij nl niets vertellen.
 

Badnews

Senior Member
Kreeg vanmorgen een mail van hem, hij was op vakantie geweest.
Hij vertelde dat ie mijn 'komm' nummer had ingevoerd en een productie week 42 terug kreeg.
Dus zal vast wel wat van kloppen, al hoop ik nog steeds dat ie weer naar vroegere datum zal springen.
 

Lodewijk

Actief lid
Mijn dealer geeft aan dat door de fabrieksvakantie het pas na week 30 duidelijk wordt wanneer mijn auto geleverd wordt. Bovendien aldus dezelfde dealer: Skoda zou een inhaalspurt voorbereiden.
 

Badnews

Senior Member