Kleurkeuze Octavia 3

Welke kleur O3 hebben jullie besteld?


  • Totaal aantal stemmers
    640
De cappuccino is een erg mooie kleur. Ik twijfel nog steeds maar durf de kleur niet meer aan te passen uit angst een nog latere leverdatum te riskeren.
 

rdrummen

Senior Member
Mijn wensenpakket ligt momenteel ter goedkeuring bij mijn werkgever, maar wat mij betreft gaat het definitief een Combi in Race Blue worden met Hawk 17" zilver-zwart velgen!


Hallo Leonpard,
Ik heb enige tijd geleden eenzelfde combinatie besteld: dus ook een combi in Race-blue met dezelfde Hawk-velgen in zwart/zilver.
Ben heel benieuwd wanneer we hem krijgen (er zijn nogal wat opties bijbesteld).
 
In het Topic "Octavia Combi bij de dealer" had ik al een octavia in deze kleur gepost. Maar hoe heet die kleur nu echt: denim blue/race blue/ pacific blue? Ik zie veel termen langs komen.

Zie http://www.skodaforum.nl/forum/threads/octavia-combi-bij-de-dealer.19349/page-5

Misschien heb je er wat aan, maar nieuwe foto's zijn natuurlijk altijd welkom.

JelleG: dat zijn 3 verschillende kleuren, denim en race zijn 2 verschillende soorten metallic, pacific blue is een unilak (samen met wit de 2 lakken die geen extra kosten hebben)
 

leonpard

Actief lid
Hallo Leonpard,
Ik heb enige tijd geleden eenzelfde combinatie besteld: dus ook een combi in Race-blue met dezelfde Hawk-velgen in zwart/zilver.
Ben heel benieuwd wanneer we hem krijgen (er zijn nogal wat opties bijbesteld).
Helaas nog steeds niet besteld, ligt nog steeds ter goedkeuring en tarief vergelijk :<(( Maar een prima keuze!!
 

cali05

Forumguru
Ieder z'n smaak, maar Platin Grey staat m niet zo goed. Ik was van plan er ēēn uit voorraad te bestellen in die kleur totdat er toevallig ēēn werd afgeleverd toen ik bij de dealer was. De lijnen van de auto verdwijnen wat door de kleur.
 

Thorgal

Forumguru
Zijn er nog foto's van een denim blue in het wild?
Dat is toch lastig zoeken op het forum. De enige die ik kom vinden is die van Jelleg in een ander topic.

Ben me mentaal alvast aan het voorbereiden op een andere keuze. Heb wel besloten om toch bij de octavia combi te blijven (maar dat is ook nog afhankelijk of ze überhaupt dit jaar nog kunnen gaan leveren)
 
Bovenaan Onderaan