Skodarno
Senior Member
Jawel, Arno, 24 jaar uit Drachten. Sinds zaterdag in het bezit van Octavia II 1.9 TDI Elegance handgeschakeld uit 2005 in de kleur cappuccino beige met beige interieur :santa: Heb zo nog geen foto's maar de auto is nog compleet standaard. Toch heb ik al een aardige lijstje 'upgrades' die ik wil uitvoeren en zal als het mee zit vrijdag of zaterdag al wat onderdeeltjes ophalen bij de dealer :smirk: In kort, ik wil de auto echt op zn Duits, VAG, gaan stylen maar wel dusdanig netjes houden.
Ik heb echter ook al wat bekende probleempjes zo doen elektrische ramen hun eigen ding en heb ik links achter een behoorlijk windruisje. Hoop dit dus zo snel mogelijk te verhelpen.
Verder bevalt het me prima maar heb hiervoor altijd benzine (Honda, BMW) auto's gereden dus is het nog wel even wennen maar heb deze auto dan ook gekocht ivm werk.
Hoop hier iig genoeg info te vergaren.
Ik heb echter ook al wat bekende probleempjes zo doen elektrische ramen hun eigen ding en heb ik links achter een behoorlijk windruisje. Hoop dit dus zo snel mogelijk te verhelpen.
Verder bevalt het me prima maar heb hiervoor altijd benzine (Honda, BMW) auto's gereden dus is het nog wel even wennen maar heb deze auto dan ook gekocht ivm werk.
Hoop hier iig genoeg info te vergaren.