Hoofdpijn overweging

Jasper02

Banned
Gefeliciteerd. Laat je je velgen overzetten, of kan dat niet?

Er zitten ook luxon onder.maar dan de lichtmetalen.. Vind me huidige antraciete niet zo mooi onder een zwarte auto...

Het is wel even omschakelen... Van een witte naar een zwarte.. Zit een glazen dak in.. Erg mooi... Fototjes zet ik er dinsdag op.

sitechris

Donateur
Mooie auto, motorisch inderdaad een groot verschil. Met een 1.8 zit je zo op de 200 km/h. Dat rijdt lekker door :). Veel plezier ermee!

Skoody Boo

Actief lid
Hij is zeer dik, maar op een iPad kijkt ie niet lekker weg deze foto :grin:
Forummen op een I-pad terwijl je een netbook of laptop hebt liggen is ook net zoiets als in de botsautootjes spelen terwijl je een Fabia of Octavia voor de deur hebt staan.

Ridley

Forumguru
Forummen op een I-pad terwijl je een netbook of laptop hebt liggen is ook net zoiets als in de botsautootjes spelen terwijl je een Fabia of Octavia voor de deur hebt staan.

:ahum: de Faab staat in de garage en de laptop doet me teveel aan werk denken :smirk:

Jasper02

Banned
Yeah, de eerste 1000km staan erop.. Zit nu bij Lyon in een hotel die op instorten staat.. Wat een verbetering tov me 1.2 tje.. Niet tussen haakjes, want kan wel stellen dat het toch een beetje een lullig motortje was.. Voor mij, niks afdoende voor de trotse bezitters ervan.

Wat me opviel... Dakkoffer erop, goed gevuld en een koffeerbak vol troep.. Koelbox en zak eten op de achterbank, kind met isofix erin... 8.5/100km! Met een gemiddelde van 122km/u. Ik rij graag door namelijk. CC op 150 en lekker gaan met de zwarte superb.

Sta kk bij dardilly te tanken net voor Lyon, schrik ik me het ..... Staat €1.47 p/l.. Ok stop direct want ik dacht om de 1 of andere reden dat ik diesel aan het tanken was gezien de prijs! Maar het bleek goed te zijn, diesel kost overigens €1,25 bij dit pompstation.

Dit ter info, en nogmaals.. Knap werk van Skoda

sitechris

Donateur
Dat zijn hele fijne automobielen zeg! Complimenten! Ik verkies overigens de RS4 boven de S6. Reden voor mij zou het atmo blok van de RS4 zijn tov geblazen blok van de S5. Lekker revven met dat ding. En de RS4 is net wat lichter. Ook prettig.

Is de BMW M5 geen optie voor je? Die zit ook in dezelfde prijsrange. Stuurt fijner en met 560 pk episch snel.

Wat me overigens zou weerhouden om een Audi S of RS te kopen zijn de absurde diefstalcijfers van die auto's. Je beveiliging moet wel op orde zijn als je deze voor je deur zet ;)

Jasper02

Banned
Sitechris.. Ik vind de audi's sportiever ogen, BMW is zeker mooi hoor! De RS4 geniet ook mijn lichte voorkeur.

En diefstalgevoeligheid, dat is wel een dingetje...Ik heb goede beveiliging maar ben van mening dat als ze hem willen dat ze hem wel te pakken krijgen.

sitechris

Donateur
Keuzes keuzes keuzes. In dat segment is het niet zozeer goed en beter, maar meer je persoonlijke smaak. Laten we eerlijk zijn, een Audi RS4, BMW M5, Porsche Panamera, Jaguar, Mercedes AMG etc etc. Het zijn elk fantastische automobielen. De absolute topklasse. Iedere keuze die je maakt is te verantwoorden en levert je van mij een berg complimenten op. Heerlijk dat er nog zulke auto's op de weg rijden. Is weer eens wat anders dan een VW Polo, Seat Ibiza, Toyota Prius etc etc.

Bovenaan Onderaan