Dit was mijn Skoda (met de nadruk op was)

Er zat zeker een geel kenteken op, echter na de schadetaxatie is het kenteken vervallen. Een ding is zeker, dit was zeker mijn auto...

Michel

Forumguru
@Fabia: vergeet niet dat de afzonderlijke onderdelen, zoals motor, (DSG) versnellingsbak, alle onderdelen aan de voorkant van de auto nog een behoorlijk bedrag waard zijn, zeker omdat de draaiende delen nog niet oud zijn. Dan is die ruim 11 mille niet eens zo heel veel.

@adjego
Ik heb nog geen zicht op iets nieuws, volgende week ga ik orienteren voor een andere. Ik overweeg sterk om een voorraadauto te gaan kiezen want heb geen zin om weer 14 weken te wachten...
Of het weer een Skoda wordt ben ik niet helemaal uit, hoewel het een zeer complete auto is zijn er twee zaken waardoor ik mogelijk een ander merk ga kiezen:
- Diefstalgevoeligheid Columbus (lees nachtrust)
- Betrouwbaarheid DSG 7

Van de andere kant zal het niet meevallen om een gelijkwaardig uitrustingsniveau te krijgen voor om en naar bij hetzelfde bedrag.

Wordt vervolgd...

Hier weer even een update...

Inmiddels een keuze gemaakt voor de vervanger van mij door een boom geplette wagen.
Het is toch weer een Skoda Superb geworden, helaas niet meer in het prachtige mocca brown gezien ik deze niet meer kon bestellen.

Gekozen voor een voorraadauto, want ik wilde snel weer op weg...
Superb Combi Elegance Business Line 1.8 tsi DSG7
Platin Grey
Pano Dak
Kessy

Levering over 1,5 week.

RefleCs

Forumguru
Klinkt goed! Alleen dat panodak lees ik zoveel slechte berichen over... ik zou daar zelf nog 2x over nadenken.

MarcoO2

Forumguru
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Hopelijk blijft die langer heel! En dat panodak, tsja, dat blijft toch afwachten. Er zijn ook een heleboel mensen dolblij mee.

RefleCs

Forumguru
Das ook weer waar. Meestal lees je alleen de negatieve ervaringen en de positieve worden niet geplaatst. Zelf heb ik in m'n faab ook een dakje en ik ben blij dat ik dat gedaan heb.

Je was trouwens niet de enige die met de storm een auto minder heeft.

2011-06-29 14.11.31.jpg

2011-06-29 14.45.13.jpg

Wij hebben er nogal wat werk aan gehad om de zooi weer te herstellen.

Bovenaan Onderaan