trafficleader
Lid
Marktwerking heet dat geloof ik![]()
Jammer dat die markt zo werkt, kost mij weer extra geld.....
Marktwerking heet dat geloof ik![]()
Nog een paar jaar en dan verdwijnen de winterbanden in de geschiedenisboeken...
Vorig jaar kwamen we de straat niet uit met onze zomerbanden.
Dus jij test je banden op exact dezelfde manier als die testrijders...De test laat exact de resulaten zien zoals ik ze zelf ervaar met mijn Michelin Energy zomerbanden (2 jaar oud), en de Vredestein Snowtrac 3 winterbanden (5000km oud).
En toch zou ik jouw ervaring onder dezelfde omstandigheid wel eens willen horen als je eerst met zomerbanden en gelijk daarna met winterbanden daar rijdt..Maar dat ging toch best hoor. Zo weinig mogelijk gas en remmen, als je een handbak hebt opschakelen zoals een DSG en heel rustig sturen.
Maar dat ging toch best hoor. Zo weinig mogelijk gas en remmen, als je een handbak hebt opschakelen zoals een DSG en heel rustig sturen.
Dat kan best voor Nederlandse situaties, maar dat is dan te danken aan de technologische ontwikkelingen van de vierseizoenenbanden en niet aan de kwaliteiten van de zomerband.Nog een paar jaar en dan verdwijnen de winterbanden in de geschiedenisboeken....
Dus jij test je banden op exact dezelfde manier als die testrijders...
En tel dat dan op bij de afwijking die je standaard al hebt.......
185/60 en 165/70 komt kwa hoogte op een tellerafwijking van ruim 2% negatief. Dus bij 50 rijd je iets van 48.
Goed lezen wordt steeds moeilijker, vooral als men blijkbaar graag gelijk wilt behalen :icon_smile_dead: . Ik wil heel Nederland tijdens winterse omstandigheden (sneeuw, ijzel) aan de betere 4 seizoenenband danwel winterbanden hebben, maar vooral niet tijdens winterse omstandigheden op zomerbanden. Het is een vorm van roekeloos rijden wat op dezelfde manier wordt goed gepraat zoals sommige mensen stug volhouden dat ze beter gaan autorijden als ze meerdere biertjes ophebben.Dat zijn ook de enige situaties waar Constant steeds naar verwijst, waarop hij dan baseert dat heel Nederland massaal aan de winterbanden zou moeten. In mijn beleving nonsens.
Het is een vorm van roekeloos rijden wat op dezelfde manier wordt goed gepraat zoals sommige mensen stug volhouden dat ze beter gaan autorijden als ze meerdere biertjes ophebben.