Claudiajeroen
Lid
Ik ga 30/35k per jaar rijden. We zullen zien en ik houd jullie op de hoogte van de ervaringen met de 4s band.
misschien is het onderwerp al aan bod geweest, dan mijn excuses voor niet opletten, maar hoe denken jullie over all-season banden met sneeuwvlokje? is dat een redelijk alternatief? en ja ik heb de diverse tests gezien maar het ene jaar komt een merk goed uit de bus terwijl het jaar erop zo'n zelfde merk slecht scoort, wat alleen maar zorgt voor meer verwarring...en de bandenboeren hebben zo hun eigen voorkeuren...
Rij wel wat minder km, ongeveer 1200 per jaar.
Nog een optie: geen winterbanden maar je rijstijl aanpassen bij winterse omstandigheden.
Bij je dealer kan het ook vaak.. Ik heb toevallig wel plaats om ze te stallen, bij gebrek daaraan zijn er echter veel bandenhandelaars waar je een opslagplaats jaarlijks kan huren ..
CaseyBasey;193058 Echter wat betreft eventuele geluidshinder in het geheel niet![/quote zei:oke je hebt geen zin om met oordoppen in te zitten ?
wel radio wat harder aan zetten ??:680:
Wat ik bedoel hiermee is dat wat de één als herrie ervaart , hoeft de ander niet zo te beleven.
Zelf heb ik nu nog de Conti 810 om de velgen hangen ( winterset ) en ik ervaar deze banden als rustig.
Maar als je alle oude topics over winterbanden van 2009 / 2008 gaat lezen dan zul je merken dat anderen het anders ervaren maar ook die het ervaren als ikzelf !
Ik heb de tijd en t geld niet om alle diverse type banden onder mijn auto uit te proberen om te kijken welke t stilste is.Wat ik bedoel hiermee is dat wat de één als herrie ervaart , hoeft de ander niet zo te beleven.
Zelf heb ik nu nog de Conti 810 om de velgen hangen ( winterset ) en ik ervaar deze banden als rustig.
Maar als je alle oude topics over winterbanden van 2009 / 2008 gaat lezen dan zul je merken dat anderen het anders ervaren maar ook die het ervaren als ikzelf !