Black Combi

2fast4you

Actief lid
Ook maar even een topic aangemaakt voor mijn Combi.

Het is een Combi uit 2003 met een 1.4 16v.

Heeft o.a. de volgende opties:
- Airco
- Cruisecontrol
- Elektrische ramen
- Elektrisch schuif/kanteldak
- Elektrische spiegels (verwarmd)

Momenteel staat hij er zo bij:

Foto0332.jpg

Foto0330.jpg

To do list:

- Zwarte grill
- Achterruiten blinderen
- RS velgen

Toekomst plannen:
- Leer interieur of RS interieur
- Navigatie?
- RS achterbumper (weet niet of deze voor combi leverbaar zijn)
- Heel iets laten zakken (niet veel maar net even het dat het SUV effect weg is :tongue: , moet wel beetje confortabel blijven)

Dit was het wel even tot zover. Zal binnenkort nog even wat beter foto's maken.

2fast4you

Actief lid
Waarom denk je dat ik jou auto zo mooi vind? haha :grin:

Bedankt!

[moderatorbreak]
Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @'username'. Bedankt voor jullie begrip.
[/moderatorbreak]

2fast4you

Actief lid
@ JC: haha ja misschien had ik beter, na jaren deze nickname gebruikt te hebben, moeten overstappen naar 2slow4you! :grin:

Het is een feit dat de 1.4 niet heel snel is. Maargoed dat zijn keuzes die je maakt he, nu rij ik wel weer wat zuiniger ;)

darkprojectx

Forumguru
haha als je alles van te voren weet.. ik heb nu een vriendin die 120 km enkele reis van me af woont en blaas zonder pardon een halve tank leeg als ik even bij haar langs ga... :icon_smile_dead:
ik snap skoda sowieso niet dat ze er een tankje van 45 liter in hebben gebouwd.. daar kom je toch nergens mee :confused:

___JC___

Forumguru
Mooi toch zo een sarcastische nickname. Ik kan mezelf wel Klein Duimpje gaan noemen op internet met mn 2.10m. :grin:

2fast4you

Actief lid
Net de chrome tellerringen gemonteerd.

Als ik niet het schroefje achter het dashboard had laten vallen was ik in een half uurtje klaar geweest! :laugh:

IMG_4578.jpg

IMG_4577.jpg

Fabia

† In Memoriam
Mooie Fabia. Ik heb er twee gehad en beide zijn mij erg goed bevallen. En ook ik die chromen ringen maakt het net wat chiquer. Je kan voor de bezinemeter en koelvloeistofmeter ook een chromen ring krijgen.

Bovenaan Onderaan