Black Combi

2fast4you

Actief lid
@ Fabia: Bedankt. Ja ik had het gezien, alleen denk dat ik het iets te vind als ik ook chrome ringen om de benzine- en temp.meter heb.
 

2fast4you

Actief lid
Zaterdag ramen laten blinderen en nieuwe koplampjes besteld!

scheinwerferskodafabiac.jpg
 

2fast4you

Actief lid
Zo net de koplampen erin gezet! Ging best aardig, tot dat ik een bevestiging afbrak! :mad: Gelukkig blijft alles wel gewoon stevig op z'n plek zitten...

Nog geen goede foto's maar die zullen dit weekend nog wel volgen als m'n ruiten geblindeerd zijn (en de auto gewassen is)!

Auto is wel erg vies :(
IMG_4772.jpg


IMG_4784.jpg
 

2fast4you

Actief lid
Zo weer terug vanuit Duitsland! :grin:
Even een fototje van m'n nieuwe koplampen in het daglicht:
IMG_4809.jpg

En nog 2 foto's van na het blinderen:
IMG_4833.jpg

IMG_4840.jpg
 

2fast4you

Actief lid
Bedankt voor jullie reacties!


Even een vluchtig shoepie gemaakt.

Verlaagd + rs6 velgen
fabia-rs6-verlaagd.jpg

Verlaagd + Rial velgen
fabia-rial-verlaagd.jpg
 

2fast4you

Actief lid
Ik kan nog niet kiezen. Ben het wel met jullie eens dat de RS6 wat netter staan. Maar aan de andere kant vindt ik de Rials ook weer lekker sportief. Gelukkig nog even de tijd om een keuze te maken.
 

___JC___

Forumguru
Wow, netjes gefotosjopt hoor. Ik vind de RS6 velgen echt veel mooier staan. Iets netter en rustiger dan die andere dingen. En makkelijker schoon te maken denk ik!
 

2fast4you

Actief lid
Bedankt JC. ;) Ja die RS6 zijn een stuk makkelijker schoon te maken. Op mijn vorige auto had ik Barracuda velgen (ook veel spaken) en dat was ook een ramp om schoon te maken. :smiley29:
 

Hetzer

Forumguru
Zet maar een streepje achter de RS6 velgen!!, deze vind ik ook het mooist staan bij je auto.
 
Bovenaan Onderaan