Mijn Fabia I Combi

darkprojectx

Forumguru
ow haha het is gewoon een mk4 cabrio :tongue: ik dacht bij het achterlicht te zien dat hij het kontje van een mk3 had :smiley29:

ik heb dezelfde afweging gemaakt als jou, als zat ik zelf meer naar de audi A4 station te kijken. Het is leuk maar allemaal gewoon oud..

haha ookal van 2005 :grin:

Philleuh

Actief lid
En na 3weken ben ik blij met men keuze, hoop dat het zo blijft.
Enkel had ie nog wel 2cm lager gemogen :baby012:

Moest iemand zin hebben om een shoot te maken van me Fabia. PM me.

Philleuh

Actief lid
Terug op de staaltjes gelegd, de blauwe S3 staan me niet aan. Worden ergens in Januari binnengedaan om weer in het grijs te komen. En ook een Citroen C5 telefoonantenne gestoken.
En gelijk even me 70-300mm lens getest.

darkprojectx

Forumguru
lekker kruislings posten op fora :grin:

waar is de antenne dan?
wat voor antenne heb je erop geplaatst? foto van?

ps 70-300 lens is super! Ik gebruik hem ook voor mijn fotos ;)

Philleuh

Actief lid
lekker kruislings posten op fora :grin:

waar is de antenne dan?
wat voor antenne heb je erop geplaatst? foto van?

ps 70-300 lens is super! Ik gebruik hem ook voor mijn fotos ;)

de antenne staat op het dak :grin:
staat een citroen C5 dakantenne op zal morgen eens een foto maken
hier een foto vanop men oude ibiza kan je hem toch al zien

meestal gebruik ik men 18-200 lens maar sinds zaterdag 70-300 lens gaan halen waarvan de 200-300 in macro kan gezet worden

darkprojectx

Forumguru
nice!! :grin:
klein vraagje over de antenne, hoe krijg je die eraf zonder te slopen?
je kunt hem wel ombuigen achterover, maar hij zit met een bolletje vast?

MarcoO2

Forumguru
eh, wel voorzichtig... heb hier op ;t forum ook al meermalen gelezen dat'ie er niet zomaar af te halen is... als je te hard trekt, kun je de boel ook kapot trekken lijkt mij? Heb eens iets gelezen dat de binnenbekleding er dan af moet om een moertje los te draaien oid.

OT: een macrostandje op een telelens geeft niet een échte macrofoto, daar zul je toch echt een specifiek macro-objectief voor moeten kopen. Macro op een telelens is feitelijk meer close-up.

Philleuh

Actief lid
eh, wel voorzichtig... heb hier op ;t forum ook al meermalen gelezen dat'ie er niet zomaar af te halen is... als je te hard trekt, kun je de boel ook kapot trekken lijkt mij? Heb eens iets gelezen dat de binnenbekleding er dan af moet om een moertje los te draaien oid.

OT: een macrostandje op een telelens geeft niet een échte macrofoto, daar zul je toch echt een specifiek macro-objectief voor moeten kopen. Macro op een telelens is feitelijk meer close-up.

heb eens goed doorgetrokken en hij was eruit.
maar idd om de hele antenne te vervangen bv. door een haaienvin moet de dakbekleding eraf en dan kan je een vijsje losdraaien

voor de prijs dat de lens me koste is het redelijk logisch dat de macro stand geen ... waard is, als hij in normale stand staat of in macro stand is er totaal geen verschil te zien maar ik moest hem voor de 70-300 hebben

darkprojectx

Forumguru
hmm vind ze eigenlijk net iets te ver naar buiten komen voor de fabia,
ze ogen daardoor wat lomp..
misschien nog een fototje van wat verder af? Met de hele auto erop?

Philleuh

Actief lid
hmm vind ze eigenlijk net iets te ver naar buiten komen voor de fabia,
ze ogen daardoor wat lomp..
misschien nog een fototje van wat verder af? Met de hele auto erop?
Momenteel geen foto's van het geheel, omdat achter de wielranden nog moeten worden aangepast en omdat er nog een andere band omheen moet.
Voor de ene is het breed voor de andere niet. De 215/40 die er nu opligt is geen stretch en al direct een grote band die eromheen ligt. Met een 205/40 nankang, dunlop of falken gaat hij harder getrokken staan en zo gaat het lijken dat ze minder buiten steken. Elk merk band in 215/40 is de stretch ook verschillend, dus zoeken we 4 205/40 die het hardst getrokken staan.

Vind het wel breed maar mooi
Ik vind breed altijd mooier. Of het moest echt extreem zijn, hier is het maar 15mm. Komt nog een 205 op en dat gaat ook al een beter zicht zijn.

Ze mogen 3 cm uitsteken en dat wordt dan ook apk goedgekeurd.
In Nederland wel, België niet

Hier ook een foto van hoever hij buiten steekt.

Hier zie je zelfs geen velgrand, dus met een ander bandje eromheen gaat het veel mooier tonen.

Bovenaan Onderaan