VAG908 Dual-K & CAN USB VAG/ISO Diagnostic Cable for VW/Skoda/Audi Cars

hemi24

Forumguru
waarom is de 3e ineens weer duurder dan de 2e?!?

Je mag me wel eens een PM sturen met een voorstel...

PC-fre@k

Banned
46, 48. Ik vind het wel goed zo.

Waarom 3 in verhouding duurder is snap ik ook niet nee. Misschien ivm verzendkosten... Voor nu 2 geïnteresseerde dus 3 tegelijk bestellen. Nog meer mensen die mee willen doen?

Ik ga morgen de bestelling plaatsen, dus stuur even een PB als je nog mee wil doen.

PC-fre@k

Banned
Nou, mijn kabeltjes zijn binnen dus zeer binnenkort nog wat VSCD'ers er bij :D

Auto staat nu bij de dealer en wordt waarschijnlijk volgende week uitgeleverd, kan ik meteen aan de slag. Hmm, of zal ik eerst even op iemand anders zijn auto proberen?? ;)

Dat brengt me wel op het volgende, wat kan je wel aanpassen en waar MOET je echt vanaf blijven (of weet iemand hier zo snel een ander topic voor)? Als ICTer zou ik natuurlijk liever even een backup maken of zo... verder wil ik mijn wijzigingen echt beperken tot needle sweep en wat comfort instellingen.

PC-fre@k

Banned
Was daar al begonnen met lezen ja. een hele boel info :)

Ter info, ik heb trouwens versie 10.6.2 meegeleverd gekregen door LALA ;)

Daar zal men zich niet aan wagen vanwege juridische aspecten. Jammer want ik zou hem ook wel willen hebben. Misschien op een andere manier op het net te plaatsen...

higgy

Forumguru
[moderatorbreak]Heren, vermijden we aub discussies over het illegaal verspreiden van data? Dat vinden wij niet leuk, en de rechthebbenden ook niet. Als jullie zo nodig moeten dan zijn er wel intelligentere manieren dan dat hier neerpennen. Ik ben er echter sowieso niet voor. Dank![/moderatorbreak]

Venom

Nieuw lid
Ik heb vorige week deze kabel besteld:

http://www.allobdtool.com/VAG-COM-V11.30-VCDS-HEX-USB_35948_4651.html

Totaalprijs $ 35 inclusief verzending en al binnen een week ontvangen (erg snel dus). Afgelopen weekend heb ik vcds 10.6.4 op een laptop gezet (niet gekozen voor de nieuwste beta) en gisteravond aangesloten op de auto. De kabel en software werken prima, heb gisteren alleen uitgelezen, nog geen wijzigingen doorgevoerd, ook niet gekeken of dat kan, daar moet ik me nog wat meer in verdiepen.

Antera

Donateur
iemand ook ervaringen met de betreffende seriele kabel en met VDS? Ik heb net een kabel besteld bij Dealextreme maar was wel benieuwd

Cyrus

Actief lid
Ik heb vorige week deze kabel besteld:

http://www.allobdtool.com/VAG-COM-V11.30-VCDS-HEX-USB_35948_4651.html

Totaalprijs $ 35 inclusief verzending en al binnen een week ontvangen (erg snel dus). Afgelopen weekend heb ik vcds 10.6.4 op een laptop gezet (niet gekozen voor de nieuwste beta) en gisteravond aangesloten op de auto. De kabel en software werken prima, heb gisteren alleen uitgelezen, nog geen wijzigingen doorgevoerd, ook niet gekeken of dat kan, daar moet ik me nog wat meer in verdiepen.

Ik wil deze kabel ook gaan bestellen. Zit de software er ook bij, of is dit alleen de kabel?

Bovenaan Onderaan