Skodaforum verwelkomt zijn 5000ste lid!

Exciter

Administrator
Jaaa, zo ver is het nu! Ontzettend gaaf, dat wij dit mee mogen maken.

Ik wil namens het hele team van Skodaforum.nl een bedankje uitspreken voor ieder zijn bijdrage aan de groei en kwaliteit van deze website.

En, de 5000ste lid, Tomskii, heeft bij deze meteen een skodaforum sticker gewonnen!

Mooi, als ik zo'n betje 1+1 tel, hebben we 1000 leden per jaar, dat zijn er 3 per dag erbij...
 

MarcoO2

Forumguru
Super, gefeliciteerd!!! Kan je nagaan hoeveel mensen je al blij gemaakt hebt doordat jij ons dit forum biedt! Chapeau!

Enne... ik zie de meter nu al op 5003 staan, dus je rekensommetje klopt wel ;)
 

Bothje

Heel gewoon lid
:1761:Geweldig forum!

Dit krijgen steeds meer mensen door ;)

En ook meer aktieve gebruikers (Actieve leden: 800)
 

Gieliovd

Forumguru
Felicitas aan het "managament" en de leden van dit forum!

We spelen het allemaal wel klaar om een geweldige plek op het net te hebben. Gezellig, informatief en de rest van de steekwoorden.

Op naar de 10.000!
 

Falcon

Donateur
Heel gaaf om te horen. Ik heb van de week even zitten te tellen wat ongeveer het gemiddelde aantal is wat actief is op een dag en dat ligt rond de 300 a 400 gebruikers.

Netjes vind ik dat.

Ik blijf nog wel even hangen! ;)
 
Dag iedereen ik ben dus de 5000ste ik zal me morgenavond eventjes voorstellen, de reden dat ik geregistreerd heb is omdat mijn moeder gisteren voor een fabia II music (Belgische uitvoering na ambiente)Getekend heeft. we zullen hem vrijdag al hebben aangezien Het het showroommodel betreft, in ieder geval zal de skoda ons beter bevallen dan de PGT 206!

Mvg,

tom
 

Vacaro

Senior Member
Welkom aan nog een Belg op het forum, weet niet met hoeveel we hier ondertussen al zijn.
Laat ik alvast zeggen dat hier geen Nederland contra België of omgekeerd sfeertje heerst, maar dat we in eerste plaats allemaal Skoda-rijders en -fans zijn. En dat siert dit forum, zelfs op meetings wordt er gezellig verbroedert.

Jongens en juffrouwen houden zo.(Hebben we al een Belgische dame op het forum?)
 

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het forum zou ik zo zeggen als belg en als Skoda liefhebber .
Het is hier inderdaad wel heel gezellig , ik kom hier ook vrij regelmatig langs.
Als je een vraagje hebt dan staan er steeds enkelen klaar om je bij te staan waar ze kunnen , dat vind ik gaaf .
De Music versie is inderdaad een leuke versie .
http://www.autogids.be/prijs-nieuwe-wagens/skoda/fabia-5d/1-2-60-music-62751.htm

Zo kunnen onze Nederlandse vrienden ook zien wat er standaard al allemaal op steekt .
 

Wasmachineman

Forumguru
Welkom Tom op dit leuke forum! Hoe meer Belgen hoe beter !:489:
Ik heb veel belgische familie (Gent en Genk) dus weet waar ik over praat. Ook nog voor 2 belgische firma's gewerkt en laatst in België op vakantie geweest, het moet niet gekker worden !

Veel leesplezier en natuurlijk veel mooie kilomters met deze mooie auto van je moeder !
 

Aiii

Lid
Beetje plagen onderling moet kunnen toch? Altijd maar serieus zijn wordt met 5000 man ook zo saai. :)
 
Welkom aan nog een Belg op het forum, weet niet met hoeveel we hier ondertussen al zijn.
Laat ik alvast zeggen dat hier geen Nederland contra België of omgekeerd sfeertje heerst, maar dat we in eerste plaats allemaal Skoda-rijders en -fans zijn. En dat siert dit forum, zelfs op meetings wordt er gezellig verbroedert.

Jongens en juffrouwen houden zo.(Hebben we al een Belgische dame op het forum?)

Ik heb persoonlijk niets tegen Nederlanders dus :D
Waar moet ik me eigenlijk voorstellen, hier of op het mijn auto gedeelte? :D

Mvg,

Tom

EDIT: Op autogids.be staan niet alle optie's hoor zo ontbreekt er bvb: Elektrisch verwarmde buitenspiegels ;)

Linkje: http://new.skoda-auto.com/bnl/model/skodafabiacombi/facts/pages/standaarduitrusting.aspx en selecteer daarna de music versie :)
 

MarcoO2

Forumguru
Ik ben eerlijk gezegd juist heel blij dat er onder die 5000 leden ook hele kritische zitten. Dat houdt de discussie leuk, en onze mening een beetje evenwichtiger.

Dus ook "een ander merk"-rijders zijn van harte welkom wat mij betreft.
 
Het zegt ook wel wat over Lenk ! Dat hij toch trouw ons blijft bezoeken onder het mom van : Zijn vrouw d`r auto dan maar toch ? Zeker geen leuk Mazda forum ?:smirk:

:grin: --> :D

Iedereen wil natuurlijk een beetje clever blijven lijken!

En wat de kwestie zelf betreft: het welkom aan het vijfduizendste lid zet ik bij wijze van dubbele felicitatie niet alleen hier maar ook in het voorsteltopic dat hij geopend heeft.
 
Bovenaan Onderaan