Autozonweringshop.nl ervaringen?

nemo

Senior Member
Omdat ik de zonneschermen van ZeroNRG (UV Car Shades besteld in Engeland) erg mooi vind en misschien ook wil aanschaffen, ben ik ook op zoek gegaan naar zonneschermen.

Helaas is de website van UV Car Shades (tijdelijk) uit de lucht. Nu kwam ik de volgende website tegen:

http://http://seddes.eu/autozonweringshop/catalog/home1.php

Product lijkt erg op UV Car Shades, prijs voor een Fabia2 is 109,95 euro.

De vraag is alleen: kent iemand dit bedrijf en zou het wat zijn?

cvegreen

Forumguru
De site ziet er in ieder geval gelikt uit , wat wel vertrouwen wekt .
als ik ze zou willen zou ik dat wel aandurven daar te kopen .

EdK

Forumguru
De website ziet er goed uit er staan telefoon nummers en een Kamer van koophandel nummer
Met dat laatste kun je in iedergeval natrekken of het bedrijf bestaat of dat het fake is !
Maar doe eens een search op betrouwbaarheid en de firmanaam en kijk eens of je hierop recentie's krijgt van kopers en of men te spreken was over deze toko en zijn afhandeling !

Succes Nemo , en komen de zenuwen al naar boven voor de nieuwe wagen in het nieuwe jaar !!??

nemo

Senior Member
De website ziet er goed uit er staan telefoon nummers en een Kamer van koophandel nummer
Met dat laatste kun je in iedergeval natrekken of het bedrijf bestaat of dat het fake is !
Maar doe eens een search op betrouwbaarheid en de firmanaam en kijk eens of je hierop recentie's krijgt van kopers en of men te spreken was over deze toko en zijn afhandeling !

Succes Nemo , en komen de zenuwen al naar boven voor de nieuwe wagen in het nieuwe jaar !!??

Zenuwen? Wat zijn dat? Ik heb pas ## keer de dealer gebeld of ie er al was! Heb inmiddels wel aardig op een rijtje wat er allemaal in komt zodra ik hem heb. Laat in R'dam een Parrot CK3100 inbouwen, ben er bijna uit welke velgen er onder komen, ga volgende week een nieuwe autoradio kopen en wil (voorlopig als laatste) van die zonneschermen aanschaffen. :worshippy:

MarcoO2

Forumguru
Een snelle blik op de Kvk-gegevens levert in ieder geval geen gekke dingen op. Hieronder in ieder geval het uittreksel (helaas wat slecht leesbaar, indeling van de pagina wordt niet behouden.

Dossiernummer: 14084778 Blad 00001Uittreksel uit het handelsregister van de Kamers van Koophandel
Deze inschrijving valt onder het beheer van de Kamer van Koophandel voor Limburg ____________________________________________________________________________
Onderneming:
Handelsna(a)m(en) :Seddes Automotive Erkades Unirust Premlux Struxure Carpijt Climair Carshades Carlights Unimatten Xenononline Autozonweringshop Autoarmsteunshop Automattenshop
Rechtsvorm :Eenmanszaak
Adres :Broekstraat 33, 6133BM Sittard
Correspondentieadres :tongue:ostbus 52, 6130AB Sittard
Telefoonnummer :06-41201864
Domeinnamen :www.seddes.nl www.erkades.nl
E-mailadres :info@erkades.nl
Datum vestiging :01-05-2005
Bedrijfsomschrijving :Seddes Automotive: accessoiresontwikkeling en verkoop. Erkades: bedrijfskundig advies- en ontwerpbureau, webdesign.
Werkzame personen :1
----------------------------------------------------------------------------
De onderneming wordt gedreven voor rekening van:
Naam :Krämer, Ralf Barbara Matheus Carolus Maria
Geboortedatum en -plaats :25-10-1980, Sittard
Adres :Broekstraat 33, 6133BM Sittard
[FONT=Arial, Helvetica]Bron: Uittreksel-informatie Internet. Geldt niet als uittreksel in de zin van artikel 22 lid 1 van de Handelsregisterwet 2007.[/FONT]

Wasmachineman

Forumguru
Zenuwen? Wat zijn dat? Ik heb pas ## keer de dealer gebeld of ie er al was! Heb inmiddels wel aardig op een rijtje wat er allemaal in komt zodra ik hem heb. Laat in R'dam een Parrot CK3100 inbouwen, ben er bijna uit welke velgen er onder komen, ga volgende week een nieuwe autoradio kopen en wil (voorlopig als laatste) van die zonneschermen aanschaffen. :worshippy:

Hoi Nemo, nog niet gehoord dan wanneer de nieuwe auto binnen komt ?
Als je gaat kijken dan, wel een fotootje maken hè om ons mee te laten genieten !
En velgen was je toch al over uit of heb je nog leukere gezien ?

Adoks

Senior Member
Je kan er met credit card betalen. Mocht er wat mis zijn, boekt de c-maatschappij het wel terug.

Ziet er goed uit die zonwering. Als het echt goed strak zit, is het wel de moeite waard.

EdK

Forumguru

Neem aan dat ## bij jou 99 keer is ?? En heb je een toezegging gehad tot een belverbod als het ### keer wordt ?? :tongue:

Een parrot is zeker geen verkeerde keuze maar als ik dan lees dat je ook een autoradio erbij wil dan denk ik meteen, meissie kijk eens even verder om je heen en google er eens op los voor een autoradio met carkit ineen op bleu tooth ! even wat reviews lezen hier en daar en tot een keuze komen !!

Uiteindelijk ben je goedkoper uit en alles mooi ineen geintregreerd !!

Tja en wat betreft de zonneschermen , je doet er zeker niet verkeerd aan om voor het type sonnyboys te kiezen !
Het staat mooi en werkt zeer effectief , alleen met het merk wat jij hebt gevonden vind ik één nadeel dat het achterscherm in twee delen is !
Toch altijd weer een koekeloergleuf voor t dievengilde !
Maar prijstechnisch kan ik je keuze wel weer begrijpen en zoals ik wel vaker heb geopperd, ik kan niet en wil niet in je portomonee kijken !!

Aiii

Lid
Volgens mij heeft lid Fermontje daar zijn zonwering vandaan.

Ze zien wat donkerder dan de sunnyboys en zijn achterscherm was in twee delen i.p.v. 1 (zoals EdK al opmerkt), maar voor de rest zag alles er prima uit.

nemo

Senior Member
Ja ik had al gezien dat het achterruitscherm in 2 delen is, weet iemand wat originele sonniboys kosten?

En een autoradio met bluetooth, ik heb er naar staan kijken, maar ik heb zo mijn twijfels bij die systemen..

EdK

Forumguru
Ja ik had al gezien dat het achterruitscherm in 2 delen is, weet iemand wat originele sonniboys kosten?

En een autoradio met bluetooth, ik heb er naar staan kijken, maar ik heb zo mijn twijfels bij die systemen..

Die toko die je noemt verkoopt volgens mij ook sonnyboys dus een email ernaar toe en je weet de prijs
Tevens aan de email die je terug krijgt kun je meteen herlijden hoe ze met klanten omgaan ! ( wel antwoord krijgen / snelheid etc )
En anders even bij de Skoda dealer vragen, want die verkoopt ze ook !!

Ikzelf heb de JVC - NX7000 dit is dan wel 2 dins en ook nog eens navigatie , maar het bluetooth deel van hun doet het prima met mijn Nokia en samsung telefoon
Had hiervoor een Pioneer en had hier wel veel problemen mee !
Maar laat je eens informeren in een goede automaterialenzaak ( dus niet Halfords ofzo ) en neem je telefoon mee en laat hem inloggen etc
Een goede zaak rgelt dat soort dingen voor je als ze willen verkopen, en anders gewoon weg lopen als ze zeggen dat ze daar niet aan mee werken !

nemo

Senior Member
Die toko die je noemt verkoopt volgens mij ook sonnyboys dus een email ernaar toe en je weet de prijs
Tevens aan de email die je terug krijgt kun je meteen herlijden hoe ze met klanten omgaan ! ( wel antwoord krijgen / snelheid etc )
En anders even bij de Skoda dealer vragen, want die verkoopt ze ook !!

Ikzelf heb de JVC - NX7000 dit is dan wel 2 dins en ook nog eens navigatie , maar het bluetooth deel van hun doet het prima met mijn Nokia en samsung telefoon
Had hiervoor een Pioneer en had hier wel veel problemen mee !
Maar laat je eens informeren in een goede automaterialenzaak ( dus niet Halfords ofzo ) en neem je telefoon mee en laat hem inloggen etc
Een goede zaak rgelt dat soort dingen voor je als ze willen verkopen, en anders gewoon weg lopen als ze zeggen dat ze daar niet aan mee werken !

Goed idee, heb de toko gemaild.

Maarre zo'n JVC, wat denk je wat voor salaris ik heb hahahaha :icon_smile_dead:
Zit dan eerder aan zoiets te denken: kenwood kdc-bt6044 of een Sony MEX-BT3700U

EdK

Forumguru
Goed idee, heb de toko gemaild.

Maarre zo'n JVC, wat denk je wat voor salaris ik heb hahahaha :icon_smile_dead:
Zit dan eerder aan zoiets te denken: kenwood kdc-bt6044 of een Sony MEX-BT3700U

Wel dat schat ik redelijk hoog in bij jou !!
Een fiets en toen nog een fiets, een motorfiets en deze ook nog eens pimpen en dan nog net aan het eind van t jaar een fabia 2 bestellen !
Ik weet niet hoe je het doet ?? Of je hebt een rijk suikeroompje of je werkt je een versuffing !!

Maar kijk eens op de volgende website http://www.jncs.nl/index.asp heb hier een jaar of is het alweer langer de NX-7000 gekocht en gehaald !
Is een particulier die vanuit zijn woning werkt en is aanmerkelijk goedkoper !
Werd continu op de hoogte gehouden door hem hoe de stand van zaken was met de bestelling ! Moest wel de Blue tooth module er nog los bij aanschaffen !
Maar hij verkoopt ook gewone radio's etc etc

nemo

Senior Member
Wel dat schat ik redelijk hoog in bij jou !!
Een fiets en toen nog een fiets, een motorfiets en deze ook nog eens pimpen en dan nog net aan het eind van t jaar een fabia 2 bestellen !
Ik weet niet hoe je het doet ?? Of je hebt een rijk suikeroompje of je werkt je een versuffing !!

Maar kijk eens op de volgende website http://www.jncs.nl/index.asp heb hier een jaar of is het alweer langer de NX-7000 gekocht en gehaald !
Is een particulier die vanuit zijn woning werkt en is aanmerkelijk goedkoper !
Werd continu op de hoogte gehouden door hem hoe de stand van zaken was met de bestelling ! Moest wel de Blue tooth module er nog los bij aanschaffen !
Maar hij verkoopt ook gewone radio's etc etc

Tsja je hebt gelijk een fiets, motorfiets en nieuwe auto, het is een kwestie van prioriteiten stellen, ik woon in een kartonnen doos dus ik bespaar aanzienlijk op mijn hypotheek haha.

Over die toko. Ik kreeg meteen een mail terug of ik mijn telnr wou mailen, heb ik gedaan, toen werd ik gebeld en ben ik omgepraat, dus ik ga ze gewoon daar bestellen :D

EdK

Forumguru
Over die toko. Ik kreeg meteen een mail terug of ik mijn telnr wou mailen, heb ik gedaan, toen werd ik gebeld en ben ik omgepraat, dus ik ga ze gewoon daar bestellen :D

En je weet het , per internet bestellen en niet bevallen !!
Kun je ze binnen 8 dagen na ontvangst zonder reden van opgaaf gewoon weer terugsturen !!

Je consumentenrecht !!

en zijn het die sonnyboys geworden of dat tweede merk op hun site ?

nemo

Senior Member
En je weet het , per internet bestellen en niet bevallen !!
Kun je ze binnen 8 dagen na ontvangst zonder reden van opgaaf gewoon weer terugsturen !!

Je consumentenrecht !!

en zijn het die sonnyboys geworden of dat tweede merk op hun site ?

Het worden geen sonniboys, want die zijn er volgens hem niet voor F2.

Bovenaan Onderaan