Autozonweringshop.nl ervaringen?

nemo

Senior Member
Vorige week de zonneschermen bij autozonweringshop.nl besteld.
Vandaag kwamen de schermen binnen.


vxgakg.jpg


ax05j7.jpg


28m20kx.jpg


En wat valt jullie op?

Het zijn supermooie schermen, maar voor een Fabia 1!!!

:623: Heb de schermen teruggestuurd, ze vergoeden de verzendkosten en sturen alsnog de goede op
 

cvegreen

Forumguru
Ik had het meteen gezien dat de foto een F1 betrof en dacht meteen , het is niet waar he . Dus toch , wat jammer voor jou . Nu maar hopen dat je uiteindelijk toch nog de juiste schermen mag ontvangen , en liefst nog voor jij je fonkel nieuwe bolide in ontvangst mag gaan nemen .
 

EdK

Forumguru
Vorige week de zonneschermen bij autozonweringshop.nl besteld.
Vandaag kwamen de schermen binnen.



En wat valt jullie op?

Het zijn supermooie schermen, maar voor een Fabia 1!!!

:623: Heb de schermen teruggestuurd, ze vergoeden de verzendkosten en sturen alsnog de goede op


Ach wees blij dat het maar de schermen zijn !! Je zal een Fabia 2 bestellen en er staat bij aflevering een Fabia 1 !! Ehhh waar had je hem ook weer besteld ??:D
 

deusjevo

Forumguru
Hoe is dit afgelopen bij www.autozonweringshop.nl ?

Iemand al meer ervaring opgedaan?

Zit voor m'n O2 Elegance te twijfelen tussen:
  • originele Skoda zonwering (duur)
  • privacy shades (relatief goedkoop)
  • sonniboys (duurder dan privacy shades met 2-delige zonwering voor achterruit)
  • Sunset (donker getinte ruiten) af fabriek ('s winters misschien te donker en niet meer te verwijderen?)
 
privacy shades .. zeer prettig

Ik heb een S2 met sunset en sinds een paar weken ook Privacy Shades (gekocht bij: http://www.autovoordeelwinkel.nl/). :xyxthumbs:
Dat bevalt prima. Mijn kids hebben geen last meer van de zon achterin. Alleen sunset bleek toch niet voldoende (naar onze mening) om de zon op een prettige manier van de achterbank te houden.
 

Rolle

Senior Member
Zelfde mening hier. Allen heb ik de privacy shades rechtstreeks bij de engelse fabrikant gekocht. Voor een kleine 125€ had ik ze op een paar dagen in huis.
 

darkprojectx

Forumguru
toch nog een vraagje aan de bezitters van dit systeem,
hoe zit het met fileparkeren/achteruit parkeren savonds?
Is dat te doen en zie je dan nog wel wat?
 

ZeroNRG

Senior Member
@darkprojectx

Ik heb persoonlijk nergens last van, nu heb ik ook wel parkeersensoren voor en achter.

Eerst haalde ik ze eruit in de winter, nu inmiddels niet meer.
 

darkprojectx

Forumguru
Vanmiddag de Sonniboys/Privacy Shades geleverd gekregen!

Naar mijn mening zijn ze net niet zwart genoeg en hier en daar sluit het niet bijster aan maar goed, over het algemeen best te doen. (ik ben dan wel echt een pietje precies op het gebied van mn auto)

Wel redelijk onbegrijpelijk waarom de achterraam uit 2 delen staat..
Naar mijn mening komt dat de pasvorm niet geheel tengoede.

maar goed, here we go









 

darkprojectx

Forumguru


en nog 1 om het verschil tussen voor (clean) en achter (privacy shade) te zien.
beetje tegen de zon in gemaakt zodat het verschil wat duidelijker zichtbaar is.

 

EdK

Forumguru
als het achterraam uit twee delen bestaat dan is het niet de orginele sonnyboys maar het concurerende merk
Want sonnyboy maakt voor achterruiten het scherm uit één stuk !
 

darkprojectx

Forumguru
waarom zou dat lullig voor mij zijn? Als de achterklepzonnewering uit 1 stuk bestaat past hij toch niet veel beter.

het is inderdaad erg verwarrend wie nou wat verkoopt en hoe het zit met die merken, dat ben ik helemaal met je eens.
het doel blijft wel hetzelfde en het ziet er netjes uit. Best een aanrader!
 

EdK

Forumguru
bij de Yeti achteruit is het bij mij in 1 stuk en sluit gewoon netjes aan
Daar tegen de zijramen van de passagiers achter had iets strakker gekund
Daar tegen de kleine zijruitjes sluiten wel weer keurig aan
Maar over algemeen gezien is het een mooi product en omdat ik ze bij de RR toendertijd al naar grote tevredenheid had , was het één van de eerste dingen die ik ook voor de Yeti heb aageschaft

Zie het als diefstal preventief want je kijkt makkelijk naar buiten maar van buiten naar binnen is stuk moeilijker
En tijdens de tijd van de lange donkere dagen verwijder ik ze zodat ik een beter zicht heb !
En heb het idee dat ze de zon beter weren dan de folie of van fabriek af de donkere ramen
 
Bovenaan Onderaan