Bothje
Heel gewoon lid
Wijs besluit :winkie:Nemo wordt volwassen!
Ook :xyxthumbs: dat je besloten hebt om een nieuwe aan te schaffen.
De huidige Nemo in kunnen ruilen?
En de velgen, bij het wit, laat je die zo?
Wijs besluit :winkie:Nemo wordt volwassen!
Je hebt dus toch naar me geluisterd:winkie:, het is dus een witte geworden.
deze wel leverbaar in de maat 14 en 15 inch, zou je dus misschien ook je huidige banden kunnen overzetten, de RIAL MILANO TITANIUM.
dit was het denk ik wel een beetje van de betere merken wat er vandaag leverbaar is aan `donkere` velgen
succes met je keuze.
Hey Nemo!
Ik vernam aldoor al zoiets van een andere Fabia maar moest je nog aldoor vragen of je het had doorgezet!
En nu las ik dit topic!
Gefeliciteerd! Je eerste nieuwe wagen, wat een stap! Nu nog even wachten en dan is het zover en kun je weer lekker rijden voor véél jaren![]()
Ja heb de knoop maar doorgehakt! Zat er al een tijdje aan te denken, een F2, maar nu met deze actie werd het echt interessant. Toen kwam de grote uitdaging, een witte regelen, want daar zijn er maar 8 van besteld (van de 200 Fabia Drive's)!
Maar die uitdaging was je blijkbaar wel toevertrouwd... heb je de tip van CVEGREEN nog gebruikt?![]()
Wat weinig witte Fabia's! En dat terwijl het zo'n mooie kleur is voor de Fabia II Hatchback! Ik las laatst in het parool (september 2009) dat eigenaars van een witte auto na een aantal jaren veel minder terug krijgen voor hun wagen. Witte occasions zouden gemiddeld 23,5 procent goedkoper zijn dan identieke tweedehands auto's met een andere kleur. Misschien dat ze daarom zo weinig witte hebben besteld.
Persoonlijk denk ik eerder dat het van het model afhangt of een witte auto in trek is. Op de Fabia staat het heel goed en ook zijn bijvoorbeeld witte Fiat 500's erg in trek. Je zou daarom dan ook verwachten dat het er meer dan 8 zouden zijn.