nemo's fabia

EdK

Forumguru
Je hebt dus toch naar me geluisterd:winkie:, het is dus een witte geworden.

Zou het niet zo wezen dat ze je afvies in overweging heeft genomen ?
Lijkt me dat Nemo toch echt wel haar eigen conclusies en beslissingen kan nemen !! :)

cvegreen

Forumguru
Nemo , ik had het dus ook juist geraden welke kleur je wilde voor je nieuwe auto. Ik heb er deze week eentje zien rijden in het candy white . het was met wieldoppen en dat zag er al mooi uit , als je nu nog eens een set leuke velgen eronder hebt steken zal het plaatje helemaal kloppen .

nemo

Senior Member
Heb hem besteld met de coole 14" wieldoppen, want we konden het niet echt eens worden over een leuke prijs voor 15" LM. Maarrrrrrr ALLE suggesties voor mooie donkere velgen zijn welkom, want die gaan er zeker op!!! Dus kom maar op met alle sites waar LM op staat.

Hetzer

Forumguru
Bovenstaande velgen Rial, Mak maar ook CMS zijn onderdeel van Conti en verkrijgbaar vai de dealer , echter dan betaal je de hoofd prijs heb zelf erg goed ervaring met www.peterdegroot.coml, vraag niet hoe maar ze zijn in de banden en velgen echt voordelig, en de service is ook super.

hier onder een foto van de CMS C9CB

Bijlagen

• CMS-C9CB.jpg
    CMS-C9CB.jpg
    80 KB · Weergaven: 11

Hetzer

Forumguru
en de Borbet LV5, heb ik ook altijd wel aardig gevonden

Bijlagen

• prod_borbet_lv5_080129101303.jpg
    prod_borbet_lv5_080129101303.jpg
    62,8 KB · Weergaven: 13

Hetzer

Forumguru
net als de Borbet geen Conti, maar wel weer degelijk Duits de AEZ intenso Dark.

Bijlagen

• AEZ Intenso Dark.jpg
    AEZ Intenso Dark.jpg
    56,1 KB · Weergaven: 8

Hetzer

Forumguru
En de FOND METAL 7600S BRILJANT ZILVER, erg mooi maar pas leverbaar vanaf 16 inch

Bijlagen

• P17_3D.jpg
    P17_3D.jpg
    14,8 KB · Weergaven: 8

Hetzer

Forumguru
deze wel leverbaar in de maat 14 en 15 inch, zou je dus misschien ook je huidige banden kunnen overzetten, de RIAL MILANO TITANIUM.

dit was het denk ik wel een beetje van de betere merken wat er vandaag leverbaar is aan `donkere` velgen

succes met je keuze.

Bijlagen

• P74_3D.jpg
    P74_3D.jpg
    15 KB · Weergaven: 11

cvegreen

Forumguru
Hertzer ,
De CMS C9CB velgen die jij hierboven gepost hebt , vind ik de mooiste onder een witte fabia .

nemo

Senior Member
deze wel leverbaar in de maat 14 en 15 inch, zou je dus misschien ook je huidige banden kunnen overzetten, de RIAL MILANO TITANIUM.

dit was het denk ik wel een beetje van de betere merken wat er vandaag leverbaar is aan `donkere` velgen

succes met je keuze.

Wat een mooie velgen allemaal! Ik ga gauw prijzen vergelijken!

Gieliovd

Forumguru
Hey Nemo!

Ik vernam aldoor al zoiets van een andere Fabia maar moest je nog aldoor vragen of je het had doorgezet!

En nu las ik dit topic!

Gefeliciteerd! Je eerste nieuwe wagen, wat een stap! Nu nog even wachten en dan is het zover en kun je weer lekker rijden voor véél jaren :)

nemo

Senior Member
Hey Nemo!

Ik vernam aldoor al zoiets van een andere Fabia maar moest je nog aldoor vragen of je het had doorgezet!

En nu las ik dit topic!

Gefeliciteerd! Je eerste nieuwe wagen, wat een stap! Nu nog even wachten en dan is het zover en kun je weer lekker rijden voor véél jaren :)

Ja heb de knoop maar doorgehakt! Zat er al een tijdje aan te denken, een F2, maar nu met deze actie werd het echt interessant. Toen kwam de grote uitdaging, een witte regelen, want daar zijn er maar 8 van besteld (van de 200 Fabia Drive's)!

Ja heb de knoop maar doorgehakt! Zat er al een tijdje aan te denken, een F2, maar nu met deze actie werd het echt interessant. Toen kwam de grote uitdaging, een witte regelen, want daar zijn er maar 8 van besteld (van de 200 Fabia Drive's)!

Wat weinig witte Fabia's! En dat terwijl het zo'n mooie kleur is voor de Fabia II Hatchback! Ik las laatst in het parool (september 2009) dat eigenaars van een witte auto na een aantal jaren veel minder terug krijgen voor hun wagen. Witte occasions zouden gemiddeld 23,5 procent goedkoper zijn dan identieke tweedehands auto's met een andere kleur. Misschien dat ze daarom zo weinig witte hebben besteld.

Persoonlijk denk ik eerder dat het van het model afhangt of een witte auto in trek is. Op de Fabia staat het heel goed en ook zijn bijvoorbeeld witte Fiat 500's erg in trek. Je zou daarom dan ook verwachten dat het er meer dan 8 zouden zijn.

nemo

Senior Member
Maar die uitdaging was je blijkbaar wel toevertrouwd... heb je de tip van CVEGREEN nog gebruikt? ;)

Haha ja ik ben met 1 vrouw gegaan; mijzelf :uitlachen:

Wat weinig witte Fabia's! En dat terwijl het zo'n mooie kleur is voor de Fabia II Hatchback! Ik las laatst in het parool (september 2009) dat eigenaars van een witte auto na een aantal jaren veel minder terug krijgen voor hun wagen. Witte occasions zouden gemiddeld 23,5 procent goedkoper zijn dan identieke tweedehands auto's met een andere kleur. Misschien dat ze daarom zo weinig witte hebben besteld.

Persoonlijk denk ik eerder dat het van het model afhangt of een witte auto in trek is. Op de Fabia staat het heel goed en ook zijn bijvoorbeeld witte Fiat 500's erg in trek. Je zou daarom dan ook verwachten dat het er meer dan 8 zouden zijn.

Dat is veel, -23,5%!! Maar dat zien we tzt wel. Ik vind wit gewoon de mooiste kleur voor een F2HB! (wel getwijfeld over rosso brunello, maar die bewust niet genomen omdat je niet weet hoe die kleur het doet als je de auto in wilt ruilen later).

Bovenaan Onderaan