Onder de bestuurdersstoel zal niet gaan, weinig ruimte ivm stoelhoogteverstelling, parkeersensoren zou ik vergeten omdat de bumper(s) eraf moet, gaten boren, spuiten, montage, softwarematig inleren enz.Ow, dat is gek. Bij de bestuurdersstoel is ook een paneel dat je kunt wegklikken. Ik zou verwachten dat daar dan ook een lade in zou kunnen.
Maar veel plek heb je daar dus niet? Ik zou eigenlijk graag een plekje hebben waar je een stapel CDs kunt laten.
Ik weet ook niet of je zo een lade tijdens het rijden veilig kunt gebruiken.
Hoe zit dat eigenlijk met die parkeersensoren? Dat is zeker erg veel werk om die achteraf nog in te bouwen?
ik zal eens zie denk dat 2 laden heb onder de stoelen
Hallo,
Uit de handleiding van mijn Fabia begrijp ik dat er schuifladen onder de stoel gemonteerd kunnen worden. Dat lijkt me best handig.
Iemand enig idee wat zoiets zou kosten? Ik vermoed vrij veel geld. Zouden er evt. voor iets ook andere adressen zijn dan de dealer?
Tja, ik ben er nog niet helemaal uit wat ik wil.
Zolang ik niets aanrijd is niets doen goedkoper :-)
Misschien dat ik het er gewoon op aan laat komen. Gewoon voorzichtig rijden en als ik dan toch de bumper stukmaak kan ik er gelijk een bestellen met de gaten op de goede plekken.
We hebben voor het huis extreem lage paaltjes. Ik vraag me af of die sensoren die zelfs zien. Maar daarvan weet ik wel waar ze zitten. Het is best leerzaam als je buurman er met zijn auto bovenop staat![]()