Octavia Greenline bestelbaar

jzijsling

Nieuw lid
Als je goed leest staat er:
De Greenline Businessline beschikt t.o.v. de Ambition Businessline bovendien over:
Audio Pack Plus (4 extra luidsprekers in de achterportieren) Multifunctioneel stuurwiel met radiobediening.

Met andere woorden de greenline businessline is volgens mij exact hetzelfde als de ambition businessline en dan aangevuld met Audio Pack Plus (4 extra luidsprekers in de achterportieren) Multifunctioneel stuurwiel met radiobediening.
 

Wasmachineman

Forumguru
Als je goed leest staat er:
De Greenline Businessline beschikt t.o.v. de Ambition Businessline bovendien over:
Audio Pack Plus (4 extra luidsprekers in de achterportieren) Multifunctioneel stuurwiel met radiobediening.

Met andere woorden de greenline businessline is volgens mij exact hetzelfde als de ambition businessline en dan aangevuld met Audio Pack Plus (4 extra luidsprekers in de achterportieren) Multifunctioneel stuurwiel met radiobediening.

En vandaag heb ik mijn dag niet !:1884:
Je hebt gelukkig gelijk, Jzijsling !:D
 

Mick

Actief lid
De Amundsen zit al op de Ambition BL, en zit dus ook op de Greenline BL. Deze laatste heeft alleen een multifunctioneel stuur met radiobediening en 4 extra speakers meer dan d e Ambition BL.
 

LJR

Nieuw lid
De Amundsen zit al op de Ambition BL, en zit dus ook op de Greenline BL. Deze laatste heeft alleen een multifunctioneel stuur met radiobediening en 4 extra speakers meer dan d e Ambition BL.

vandaag ook werkelijk ondervonden ja.
IK HEB MIJN O2 vanmiddag gekregen.
heerlijke auto hoor!
De vrouw heeft hem al direct mee anders zat ik nu niet op dit forum.

o en voor de velen onder ons die een iphone gebruiken... nee het werkt niet.
alleen met het programma bluetooth photo share aangezet vindt hij de iphone wel maar kan er verder niets mee.
Dus ook ik kan op zoek naar een nokia.
 
Van harte met je nieuwe auto. Heb die van mij gisteren gekregen, dus ik kan me goed in je situatie verplaatsen :-)

Amundsen ... ik zie hem op de 2010 prijslijst staan. Ik pis net naast de pot dus, want mijn Ambition BL heeft hem nog niet. Ach, sinds gisteren ook een nieuwe phone en daar heb ik net navigatiesoftware op gezet, dat werkt ook prima. Zo vaak heb ik het nou ook weer niet nodig. Ik zal de Amundsen in elk geval niet missen :-)
 

A_V

Lid
Ik heb afgelopen dinsdag mijn Greenline BL gekregen en met de Nokia E75 werkt de carkit super. Alleen jammer dat je bij het instappen op de telefoon altijd moet bevestigen dat er verbinding gemaakt mag worden met de carkit, anders hoefde ik hem niet eens uit mijn zak te halen.
 

jzijsling

Nieuw lid
Ik heb afgelopen dinsdag mijn Greenline BL gekregen en met de Nokia E75 werkt de carkit super. Alleen jammer dat je bij het instappen op de telefoon altijd moet bevestigen dat er verbinding gemaakt mag worden met de carkit, anders hoefde ik hem niet eens uit mijn zak te halen.


Je kunt toch in je telefoon aangeven dat hij automatisch verbinding maakt?
 

Tallguy

Forumguru
[moderatorbreak]Even een reminder dat we voor vragen over car audio, video, GSM's en dat soort zaken een apart forum hebben.[/moderatorbreak]
 

Pandabeer

Nieuw lid
De eerste 200 kilometer...

vandaag "mijn" O2 GL BL opgehaald - rijdt echt super, heerlijk muziekgeluid, duidelijke NAV, relaxed alles van het stuur te bedienen. Ik hoop met deze ook weer 200.000 km te mogen rijden - net zoals de vanochtend ingeleverde O2 uit 2006 (1.9 TDi BL capachino) - binnenkort nog even de dakdragers laten monteren voor mij grote dakkoffer welke ik erbij heb aangeschaft - morgen zelf even weer de rubber mat en het :923:rek welke ik in de vorige had ook weer terugplaatsen en de snufjes en instellingen:24: verder uitvogelen :680:

PS - beetje off topic zoals al eerder aangegeven - mijn HTC Touch Pro II werkt perfect met RSAP - 1 keer ingesteld en iedere keer als ik ga rijden alle opties beschikbaar dus super:623: in deze bolide
 

jzijsling

Nieuw lid
bijtelling O2 GL BL

Gisteren telefoon gehad van wagenparkbeheer in verband met de bestelling van mijn nieuwe lease-auto.

Ik had gekozen voor 16" inch lichtmetalen in plaats van 15" inch. Deze zouden AF-fabriek gemonteerd worden. Hier gaven ze, evenals de leasemaatschappij, echter geen goedkeuring voor omdat dit dan meer CO2 uitstoot zou geven. En dat was niet de bedoeling met mijn 20% bijtelling. Hiermee zouden ze de wet met voorbedachte rade omzeilen en dat wilden ze niet.

Willen ze hiermee nou bij de beste jongetjes van de klas horen of is er nog een andere belangrijke reden om dit niet toe te kennen?
 
Bovenaan Onderaan