Kan iemand me vertellen of de zuiger op bijgevoegde foto uit een skoda superb 3 stationwagon kan komen ? Mijn skoda ging op 2 dec binnen bij een revisiebedrijf, het voertuig staat er nog steeds, door garagehouder altijd afgewimpeld met allerlei smoesjes, motorblok ligt er nog steeds niet terug in, ben er radeloos van geworden, na contactname met mijn verzekeringsmaatschappij is er een expertise bedrijf aangesteld die vandaag foto's is gaan nemen, de garagehouder zegt nieuwe zuigers en segmenten te hebben geplaatst maar ik vertrouw hem niet meer en denk eerder dat hij gewoon de oude er liet inzitten, motorblok ligt al terug dicht dus niet te controleren, maar hij gaat me wel doodleuk 1000 euro extra laten betalen, toen wij een bezoek brachten aan de garage om navraag te doen hoe ver hij stond met nazicht van mijn motor, toonde hij ons de zuigers die er volgens ons langer uitzagen dan diegene die hij nu aan de expert heeft getoond, de zuigers die toen bij de motorblok lagen zagen ook niet zwart geblakerd, hoe kan ik aan de weet komen welke zuigers er origineel in de motorblok zaten en eventueel de afmetingen ervan want ik ben vrij zeker dat de door de garagehouder getoonde zuiger niet uit mijn motorblok komt.