Jesko's VW GTI TCR

Peter-036

Forumleiding
Moderator
Bekijk het eens van een andere kant.
Wanneer er iemand (toevallig of gericht) op dit forum op zoek gaat naar info over zo'n auto, is die dan ook maar een beetje geholpen met al die off topic (al dan niet leuke/leuk bedoelde) berichten?
Daar komt nog bij, dataopslag is wel goedkoop, maar niet gratis.

Tman0961

Forumguru
Ik vind het wel grappig hoe @JeSko alleen een nieuwe auto krijgt, maar het toch een beetje voelt (kriebels, verwachting, ongeduld, ontdekken) alsof ik zelf ook een nieuwe auto krijg hahhahaha.
En ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ik de enige ben die het zo beleeft. :D

JeSko

Forumguru
Gaat hem wellicht niet worden @Chrisjemol , als de auto al gekeurd word kan ik hem niet gaan halen, ik heb de kinderen bij me vanaf woensdag en ik moet een late shift draaien, komt een hoop geregel en gedoe bij kijken, bij dat single ouderschap ;)

JeSko

Forumguru
6 maart kan de auto pas worden gekeurd, frustrerend maar goed, in België kan je een keuring voor de verkoop enkel nog uitvoeren in de voormiddag en op afspraak, waanzin aangezien de meeste mensen dan moeten werken. Dus nog een kleine 2 weken tandenbijten.

RichTrip

Forumleiding
Moderator
België lijkt mij een frustrerend land wat auto's en zo.
Hier in NL heb ik vrijwel al mijn auto's en caravans gekocht op basis van zo meenemen zonder garantie.
Dat is echt auto/caravan bekijken, proefrit (auto), verzekering bellen, auto/caravan betalen en op naam zetten (dat kan tegenwoordig online bij de dealer/verkoper thuis). Het duurt meestal minder dan twee uur en je rijdt in je nieuwe wagen of met je caravan aan de haak naar huis.....
Maar best balen dat je nog twee weken moet wachten dan

Bovenaan Onderaan