Ik heb betaald omdat ik dan op afstand kan zien hoeveel de accu geladen is, soms hangt ie met 80% aan de kabel (laden stopt dan) en kan ik met de app aangeven dat ie naar 100% moet. Voor de plugin hybride is het dus wel handig. Overigens op slot... ik keek op vakantie keer in de app. Verrek deur nog open. Had ik niet gezien, had zoontje hem echt niet dicht gedaanBetalen om in de app te kunnen zien of me auto op slot staat ??? Duhhhhh
Jaren zonder gekund dus nu zeker dat ik zonder kan
Ik hoor graag welke laatste versies jullie hebben. Mijn auto geeft 25.8 navi versie aan.Oke, zal eens kijken of ik ook de 25.8 heb, zelf niks geüpdatet sinds de garage in april, dus wie weet.
Dat denk ik ook. Laatste update is ook van 13 augustus volgens Skoda.25.8 is jaartal en maand toch? Dus jaar 2025 en maand augustus?
YEP25.8 is jaartal en maand toch?
Die is voor de unit die bv in de Fabia 3 zitOp de skoda site staat week 35 ece 2025/26 aangegeven
Goed te weten. Met de 25.8 ben ik helemaal hoef ik niks te updaten. Dank voor de info.Die is voor de unit die bv in de Fabia 3 zit
Dus de unit amundsen met SD kaart
Ik vul mijn VIN in en krijg hetzelfde voorgeschoteld..Die is voor de unit die bv in de Fabia 3 zit
Dus de unit amundsen met SD kaart
mmmm, ben ik nou abuis hierin ?Ik vul mijn VIN in en krijg hetzelfde voorgeschoteld..
Ja klopt dat is de file voor de MIB 3 met een hele lijst van mappen na uitpakkenDeze heeft heel veel mappen.