Vraag lak kleur en meer

dj.verhulst

Forumguru
Op mijn zoek toch naar een leuke Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 204 PK iV PHEV Business Edition Plus
Kom ik veel zwart of witte tegen nou vroeg ik me af is die wit een unilak of toch metallic zoals ik die op andere Skoda's wel gezien heb.

1755378419372.jpeg

2e vraag ik zie vaak dat de ene dit wel heeft en de ander niet, zit dat in de software ?

Het vinkje voor automatisch schakelen ,, en heb je er wat aan
1755378615846.png

3e vraag ik zie geen open dak en ook geen trek gewicht ,, betekend dat geen trekhaak mogelijk ?

hemi24

Forumguru
Geen trekgewicht, zal inhouden dat je er geen aanhanger mee mag trekken, dus dan is een te plaatsen trekhaak enkel geschikt voor fietsendrager of bagagekoffer…

Als het Moon White is, is het een metallic lak.

Bij de advertentie staat Candy White, wat zou beteken dat het een doodnormale witte lak is…

Beide kleuren wit zijn leverbaar geweest op de O4.
V.w.b. de kleur zwart was er Magic Black en Crystal Black, allebei metallic.

Laatst bewerkt:

dj.verhulst

Forumguru
Geen trekgewicht, zal inhouden dat je er geen aanhanger mee mag trekken, dus dan is een te plaatsen trekhaak enkel geschikt voor fietsendrager of bagagekoffer…

Als het Moon White is, is het een metallic lak.

Bij de advertentie staat Candy White, wat zou beteken dat het een doodnormale witte lak is…

Beide kleuren wit zijn leverbaar geweest op de O4.
V.w.b. de kleur zwart was er Magic Black en Crystal Black, allebei metallic.

ik heb nog eens gekeken maar zie toch echt Candy white staat bij de autotrack advententie

1755412612440.png

En bij Pon zelf op de site staat alleen de kleur

1755412725672.png
Ik heb maar een berichtje gestuurd om dit te vragen

2: auto.

Dat wil zeggen dat je Skoda zelf wisselt tussen e-mode en brandstofmotor. Bij alleen e-mode rij je 100% elektrisch. Bij Hybrid rij je zowel elektrisch als op benzine. En bij auto gaat je auto dus zelf slim om met de software en probeert hij te bepalen wat verstandig is en wanneer.

Wanneer je auto uitvinkt kan je aan de rechterkant bij dat groene batterij icoontje dmv pijltjes aangeven hoeveel van je elektrische accu wilt gebruiken. In stappen van 20/40/60/80/100% kan je aangeven hoeveel % je wilt “behouden”.

Stel je accu is 20%. En je laat m op auto staan, dan zal je accu dalen naar 0.

Maar als jij auto uitvinkt en dan daar rechts m op 80% zet, dan zal je accu gaan bijladen dmv de energy + wat meer brandstof om zo tot 80% te komen. Dit kan gebruikt worden in berggebieden, of andere bijzondere situaties.

Ik heb begrepen dat in Sport modus je accu altijd wat bij gaat laden en dus niet naar de 0 kruipt om zo altijd electro vermogen te kunnen leveren.

Ow en 0% is niet echt 0. Er zit altijd wat in voor die “boost” in PKs.

En met accu bedoel ik niet de kleine 12v accu om je auto te starten. Maar je grote accupakket

Laatst bewerkt door een moderator:

dj.verhulst

Forumguru
2: auto.

Dat wil zeggen dat je Skoda zelf wisselt tussen e-mode en brandstofmotor. Bij alleen e-mode rij je 100% elektrisch. Bij Hybrid rij je zowel elektrisch als op benzine. En bij auto gaat je auto dus zelf slim om met de software en probeert hij te bepalen wat verstandig is en wanneer.
.....

Kan ie ook de navigatie route info gebruiken als je de navigatie aan heb staan? ,, ik rij van Almelo naar Amersfoort , dat ie dan op de accu de stad uit rijd en zet de motor aan op de snelweg en de accu helpt een beetje, als je remt laad ie wat op, en als je bij Amersfoort ben ga je op de EV over?

@hemi24 je gebruikt een Pon app ? ik heb liever m'n laptop met 17" scherm en gebruik gaspedaal.nl en van daaruit ga ik overal heen ,, apart dat de ene site heeft betere foto's en de ander meer info.. er zijn verschillen.

Laatst bewerkt:
Ja de ingebouwde navigatie help mee om deze nog slimmer in te plannen.

Ik gebruik alleen maar CarPlay. Dan werkt dat niet. Dan moet je zelf handmatig telkens de instelling wijzigen naar gelang je wens.

Laatst bewerkt door een moderator:

Berghuis

Donateur
2e vraag ik zie vaak dat de ene dit wel heeft en de ander niet, zit dat in de software ?

Het vinkje voor automatisch schakelen ,, en heb je er wat aan
Bekijk bijlage 118627
Vinkje is alleen zichtbaar als je in hybride
mode rijdt, dus niet wanneer je in E-mode. Zie foto’s.

Wat @SkodAlexVRS zegt wat betreft het laad niveau in percentages klopt niet helemaal. Je kan de accu niet op 100% houden tijdens het rijden, hoogste waarde is 90% en laagste niveau is 10%.

Bijlagen

• IMG_1620.jpeg
    IMG_1620.jpeg
    80,4 KB · Weergaven: 6
  • IMG_1621.jpeg
    IMG_1621.jpeg
    105,8 KB · Weergaven: 6
Vinkje is alleen zichtbaar als je in hybride
mode rijdt, dus niet wanneer je in E-mode. Zie foto’s.

Wat @SkodAlexVRS zegt wat betreft het laad niveau in percentages klopt niet helemaal. Je kan de accu niet op 100% houden tijdens het rijden, hoogste waarde is 90% en laagste niveau is 10%.
Oké dus stappen van 10/30/50/70/90? Verklaart wel waarom ik altijd ruzie had ermee ;)

Bovenaan Onderaan