25' Lexus LBX Elegant Executive Pack - Speedhunter

leon-cupra

Forumguru
@Arjan1985 Lexus waardevast noemen is wel héél optimistisch. Even de tweedehandsmarkt in BE bekeken. Voor een waardevaste wagen moet je zeker niet bij Lexus zijn. 10K voor een wagen in NL is gewoon een bodemprijs. Een Lexus van 2000 vind je het in BE voor 5K. Noemt mij één wagen in die categorie die goedkoper dan 5K is. Ga je heel moeilijk vinden. Een Porsche 911 kopen van een jaar of 4 en na 4 jaar terug verkopen, dan had je een waardevaste wagen ;)

Maar snap inderdaad bij @Speedhunter dat dit een redelijke irrationele/emotionele keuze is om een dergelijke Lexus te kopen. Een wagen hoeft uiteraard niet altijd een rationele aankoop te zijn :D

leon-cupra

Forumguru
Héél beperkt vermogen, als de accu leeg is hou je nog maar 91 pk’tjes en 120Nm over.

:sleep:
op vandaag inderdaad heel pover, maar wilt ook niet zeggen dat je er niet mee vooruit geraakt. Denk dat we op vandaag heel hard verwend zijn. Jaar of 6 terug had je met 150pk al een wagen met een 'leuk' vermogen. Op vandaag met al die hybrides en EVs is dat uiteraard peanuts.

leon-cupra

Forumguru
Rij maar een keer mee met de Fabia 1 @leon-cupra :tegek: Sluit wel een levensverzekering af voordien.
Ben je zo een gevaar op de baan mss ? :tongue::D;)

Tja , heb hier ooit 1 keer gezegd dat 120pk in een Superb ook magertjes was en dat invoegen niet zo gemakkelijk gaat … denk dat ik toen de tel kwijt was hoeveel antwoorden ik kreeg van “anticiperen” … maar uiteindelijk is het dat wel en rekening houden dat je inderdaad niet zo snel bent als een ander ;)

Okki

Forumguru
Ik ging ooit van een Mitsubishi Galant 1.8 met, jaja iets van 80 Pk, naar een Polo 1.0

Je had de reacties moet horen. Maar goed. Deze Lexus zou op mijn lijstje staan. Ik zag hem "toevallig" gisteren staan in deze kleur. Erg fraai....

e8d6266e-957b-4597-a3ad-0d925ada2b48~2.jpg

Bovenaan Onderaan