PizzaPieter
Donateur
@marcoh , wil je even de moeite nemen je voor te stellen in de meet&greet?
Dit is bij mij precies hetzelfde, na de update heel even rustig geweest maar nu weer vaak na starten alle hulpsystemen in storing die na het rijden weer verdwijnen.Ik heb de problemen al in dit topic aangegeven, maar ik ga dat hier niet steeds herhalen, dus ik weet niet of jouw conclusie klopt.
.............
Of de frequentie neemt af omdat de wagens met problemen lang bij de dealer staan voor herstelling.Hallo allemaal , volg dit topic al een tijdje. Heb zelf ook belangstelling voor een Kodiaq 2 maar alle problemen maken me wat ongerust. Nu lijkt (?) het erop dat de frequentie van de berichten in dit topic wat minder worden waardoor ik dacht dat bij de nieuwste uitgeleverde kodiaqs minder problemen zijn.
Is dit “wishful thinking “ of is dit idd zo ?
Staar je niet blind op dit forum. Natuurlijk zijn er zijn er auto's met problemen, maar er zijn er ook genoeg zónder noemenswaardige problemen.Is dit “wishful thinking “ of is dit idd zo ?
Update: connect probleem gisteren door de dealer opgelostBijna twee weken en 2500 km verder met m’n nieuwe Kodiaq 2.0 TDI (import uit Duitsland) – en tot nu toe geen noemenswaardige problemen.
Op dag 1 , één keer storing rijhulpsystemen (in het donker), maar dat is daarna niet meer teruggekomen.
Verder rijdt hij als een zonnetje!
Maar... Skoda Connect is een ander verhaal.
Ik kan geen gebruikers aanmaken, de privacy-instellingen zijn niet beschikbaar. Er is geen verbinding met het internet (grijs wereld bolletje zonder incognito poppetje) Het lijkt erop dat de auto niet geautoriseerd is ?
Alle trucjes uit het boekje én van het internet geprobeerd, maar helaas zonder resultaat. Ook via Skoda NL kom ik niet verder.
Iemand een idee of vergelijkbare ervaring?
Alle tips zijn welkom!
prultoontje lijkt wel een citroen c1Zijn er al mensen die een echte claxon gemonteerd hebben?
Ik had t de tweede keer dat ik m had geladen. Ik durf m nu niet snachts aan de publieke laadpaal te hangen. Ook tijdens mn werk moet ik halverwegen stoppen om mn auto los te koppelen. Had wel meteen een kleine jumpstarter gekocht die standaard in mn auto ligt.Ik heb er nu net iets meer dan 10.000 op zitten en ook geen gekke problemen. 12v probleem bij lang aan de laadpaal heb ik overigens ook nog niet ervaren, ook al hangt de auto soms de hele dag aan de laadpaal (privé paal, dus geen klever)
Daarom ben ik overgestapt van claxon naar middelvinger, ook veel persoonlijkerprultoontje lijkt wel een citroen c1
Juli ‘24.@Joepo : dat klinkt nog niet erg hoopvol. Mijn ervaring met software updates en vw/skoda is dat er maar weinig zijn die de materie begrijpen en meer kunnen dan alleen “ op de knop drukken “
Van wanneer is jouw Kodiaq ?
En dan moet je gelijk zeggen:”Misschien dat het bij een remvloeistofservice in de toekomst oplost”… Wtf.
Helaas heb ik de auto door omstandigheden niet zelf gebracht & gehaald.En dan moet je gelijk zeggen:
“Doe dat nu direct maar even dan, ik wacht wel even!”![]()