
Hallo,
Mijn vorige RS heb ik laten tunen bij ZIP-tuning, echt waanzinnig 245pk en een super hoog koppel. Zijn er maar weinig die je dan nog bijhouden. Heb nu een nieuwe RS 2009, wil deze nu via ABT (fabrieksgoedgekeurd) laten tunen, maar software is voor deze nieuwe motor nog in ontwikkeling en wordt pas gemaakt als er voldoende aanmeldingen zijn bij de importeur. Dus heb je een RS uit 2009 snel aanmelden dan, des te eerder hoor ik weer bij de echte snelle jongens.
M.vr.gr
bedankt voor de reply.
Jdtuning zal niet lukken. De baas wil een factuurtje.
Ik zou van een 136 pk naar 170 pk gaan en + 70 nm
mvg
Jdtuning zal niet lukken. De baas wil een factuurtje.
Wanneer men de meetgegevens die de zenders naar het management stuurt gaat 'vervalsen', spreekt men van een powerbox. Die in een mum van tijd tussen de zenders en het management geplugd wordt. Deze powerbox stuurt 'foute' meetgegevens naar het management. Als de turbodruk in werkelijkheid 1.0 bedraagt, zal de computer gegevens ontvangen die zeggen dat de laaddruk op dat moment slechts 0.6 bar bedraagt. Met deze manier van chiptuning zal de computer vanaf 1.4 bar laadruk opdracht geven om de waste gate van de turbo te openen.
aangepast :baby012: