Skoda Voorjaars Meeting 2009 - Deel 2

Wallie

Lid
IMG_4774.JPG

IMG_4775.JPG

IMG_4776.JPG

IMG_4777.JPG
 

Huyzen

Lid
Ha mensen,

Ik heb erg genoten vandaag, echt voor herhaling vatbaar. Falcon en Plaza, erg bedankt voor de strakke organisatie! Mijn foto's staan er inmiddels bij in de gmail fotomap.
 

Octavia_II

Actief lid
PLaza en Falcon bedankt, het was super ! :super:

MarcoO2 en Glenn gefeliciteerd met jullie motor tuning!
(MarcoO2 bijna 30 pk en 80 Nm extra !!)

De rest veel plezier met "electro" tuning.
(2 mistlampen achter, auto roll up windows, geen seatbelt reminder, vertraagde ruitensproeier en verwijderde ruitensproeiernivo waarschuwing, alarm piep bij sluiten deuren, 4 keer comfort knipperen, automatisch deuren openen bij verwijderen contactsleutel, etc...)

Ik zal nog ff verder zoeken of het toch niet mogelijk is om de verbruiksindicatie op het instrument paneel aan te passen van l/100km naar km/liter, zodra ik wat weet horen jullie het.

Ps. het was ook leuk om te horen dat de excel file (zie post http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=3654&highlight=verbruik ) die ik gemaakt heb ook daadwerkelijk door jullie gebruikt wordt.. :smirk:

Groet,

Charlie
 

van inkel

Forumguru
@ Plaza en Falcon top geregeld :xyxthumbs:
@ Nomad bedankt voor de aanpassingen in VAG.Com :xyxthumbs:
@ Nemo zeker langzaam naar huis gereden dat je zeker niet voor het donker thuis was.:icon_smile_question

@ the rest 't was weer super gezellig.

CU netx time.
 
D

Deleted member 1943

mijn foto's staan ook op de fotosite succes ermee
:super:
 

Ronnie

Forumguru
Misschien kan iedereen de foto's naar de Gmail map uploaden, kan ik ook nog weer wat downloaden, ik scroll me nu een ongeluk!
 

Huyzen

Lid
En voor wat betreft mijn auto... in één woord... GEWELDIG!!!!! Wat een power... echt een wereld van verschil, en hij was al niet langzaam...:xyxthumbs: zelfs in z'n zes rond de 120 trekt hij nu als een lier!!! :D

Sorry Glenn, ik kon het niet laten om je in te halen! :D

jij zit echt nog dagen met een big smile op je gezicht hoor. :1761:
 

Ronnie

Forumguru
PLaza en Falcon bedankt, het was super ! :super:

Ik zal nog ff verder zoeken of het toch niet mogelijk is om de verbruiksindicatie op het instrument paneel aan te passen van l/100km naar km/liter, zodra ik wat weet horen jullie het.

Ps. het was ook leuk om te horen dat de excel file (zie post http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=3654&highlight=verbruik ) die ik gemaakt heb ook daadwerkelijk door jullie gebruikt wordt.. :smirk:

Groet,

Charlie
Dit moet volgens mij kunnen, op site van Gerrit Speek,onderdeel MFA, instellen in Japans=ltr./km. Skadaforum/vagcom demo
 

Pendragon

Forumguru
Het was voor mij de eerste Skoda meeting, maar vond het hartstikke gezellig. Plaza en Falcon, super geregeld allemaal!

Ik upload mijn foto's nu naar het gmail account. Ik ga morgen van een aantal foto's van de auto groepsfoto een panorama maken. Hopelijk gaat dat een beetje lukken. Doe het vaker voor andere doeleinden, dus ik heb goede hoop.

Groetjes,

Pendragon
 

Octavia_II

Actief lid
PLaza en Falcon bedankt, het was super ! :super:

MarcoO2 en Glenn gefeliciteerd met jullie motor tuning!
(MarcoO2 bijna 30 pk en 80 Nm extra !!)

De rest veel plezier met "electro" tuning.
(2 mistlampen achter, auto roll up windows, geen seatbelt reminder, vertraagde ruitensproeier en verwijderde ruitensproeiernivo waarschuwing, alarm piep bij sluiten deuren, 4 keer comfort knipperen, automatisch deuren openen bij verwijderen contactsleutel, etc...)

Ik zal nog ff verder zoeken of het toch niet mogelijk is om de verbruiksindicatie op het instrument paneel aan te passen van l/100km naar km/liter, zodra ik wat weet horen jullie het.

Ps. het was ook leuk om te horen dat de excel file (zie post http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=3654&highlight=verbruik ) die ik gemaakt heb ook daadwerkelijk door jullie gebruikt wordt.. :smirk:

Groet,

Charlie

Oh ja,

Nemo natuurlijk ook gefeliciteerd met je nieuwe verlichting ;)

Groet,

Charlie
 

johnboy

Donateur
Geweldige dag!!!

:473:

Hoi allemaal, bedankt voor de gezellige en geslaagde dag! Bedankt voor de organisatie en de gastvrijheid.:worshippy:

Foto's zijn op gmail gezet.

Groetjes,
John.
 
Bovenaan Onderaan