Skoda Voorjaars Meeting 2009 - Deel 2

Falcon

Donateur
SKODA VOORJAARS MEETING 2009

Laatste update: 8-4-2009 15:00u

DATUM: 18 APRIL 2009
LOCATIE: Vorden - www.plazavorden.nl

INLEIDING

Na alweer tijdje geen meeting te hebben gehad bood Plaza ons 1 van zijn horecalocaties aan voor de volgende meeting (www.plazavorden.nl). Vanwege tijdgebrek zag hij het niet zitten om dit alleen op te pakken. Ik ben zo vrij geweest om het van hem over te nemen. Ondertussen is dit meer 50/50 geworden trouwens ;).

In het vorige deel kun je lezen wat er zoal al besproken en georganiseerd is geweest.

Tijd voor een nieuw topic dus!.. maar niet alleen een nieuw topic, maar ook een gewijzigd programma en een aantal extraatjes voor jullie! Lees even mee:

=========================================================

:722: Let op want de starttijd en eindtijd is iets gewijzigd! :722:

DEFINITIEF PROGRAMMA:

1.
Locatie: Vorden, Plaza restaurant
Tijd: 11:30 tot 12:20
Wat: Welkom + Koffie + Gebakje + Programma van de dag (programma, dagroute, a4 met nick voor evt op het achterraam van je Skoda)

2.
Locatie: Vorden, Plaza restaurant
Tijd: 12:20 – 12:30
Wat: Klaarmaken voor de route

3.
Locatie: Vorden naar Lochem
Tijd: 12:30 – 13:20
Wat: Via een mooie route naar de Skodadealer Sloot in Lochem. (Plaza)

4.
Locatie: Lochem, Skodadealer Sloot
Tijd: 13:20 – 14:30
Wat: Elkaar Skoda's bewonderen!
en
Demonstraties in de werkplaats van deze dealer (Poetsdemo [SV], Xenon inbouw bij Nemo [Red Devil] en VAG-COM [Nomad]
Er zal ook een skoda-monteur aanwezig zijn voor eventuele vragen en problemen. Denk wel een beetje om de tijd!

5.
Locatie: Lochem, Skodadealer Sloot
Tijd: 14:30 - 14:40
Wat: Klaarmaken naar JD Tuning

6.
Locatie: Lochem, van Skodadealer Sloot naar JD Tuning
Tijd: 14:40 - 15:00
Wat: Vervolgen route naar JD Tuning (zit ook in Lochem)

7.
Locatie: Lochem, JD Tuning
Tijd: 15:00 - 16:30
Wat: Rondleiding bij JD Tuning. Details volgen nog!

8.
Locatie: Lochem, JD Tuning
Tijd: 16:30 - 16:40
Wat: Klaar maken voor route terug naar Vorden

9.
Locatie: Lochem naar Vorden
Tijd: 16:40 - 17:15
Wat: Resterende route terug naar Plaza Restaurant

10.
Locatie: Vorden, Plaza Restaurant
Tijd: +/- 17:15
Wat: Einde + mogelijkheid om te eten bij Plaza tegen een gereduceerde prijs.
=========================================================

GROOTSTE VERANDERINGEN:

Hieronder even een samenvatting van de grootste wijzigingen.

- Starttijd. Zoals zien is de starttijd vervroegt naar 11:30. Dit is gedaan om iedereen rustig de tijd te geven om te komen.

- Eindtijd. De eindtijd hebben we met 15 minuten verlengt. Anders werd het net allemaal even te krap.

- De dagroute wordt de rode draad van onze meeting. Voor de demonstraties en uitgebreider Skoda's kijken gaan wij via een mooie route van 40 minuten naar de Skoda Dealer in Lochem. Hier mogen we gebruik maken van de werkplaats en zal er een monteur aanwezig zijn voor eventuele vragen over problemen met onze Skoda's. Dit hebben we gedaan om de demonstraties ook door te kunnen laten gaan met slecht weer.

Ook vond deze dealer het leuk om ons wat lekkers aan te bieden, nou daar zeggen we toch geen nee tegen? :)

- Bij JD Tuning gaan we ipv een uur een anderhalf uur vertoeven. Lees ook de speciale aanbieding van JD onderaan deze startpost.

- Omdat er toch veel mensen van ver weg komen, heeft Plaza ons aangeboden om na de meeting tegen gereduceerde prijs gebruik te maken van zijn restaurant. Bedankt Plaza!

- Groepsfoto. Helaas is er hiervoor te weinig tijd voor. Mocht er toch nog een gaatje ontstaan, dan zullen we dit zeker nog gaan proberen!

Ik ga er vanuit dat het hele geslaagde dag gaat worden en dat het weer mee zit!


AANBIEDING JD TUNING

Vanuit JD Tuning hebben we de volgende aanbieding gekregen.

Mocht jij er overna zitten te denken om je auto te laten chiptunen, dan mag dit op de dag zelf tegen 15% korting. Daarnaast zijn de kosten van rollen (180 euro) gratis.

Voor een 2.0 TFSI kom je dan uit op zo'n 650 euro incl. BTW, maar ook andere motoren zijn natuurlijk mogelijk om te tunen.

Mocht je hiervan gebruik willen maken, neem dan contact met mij op. Letop! Deze aanbieding geldt voor 1 iemand ivm de tijd die wij hebben. Want in het 1,5 uur dat wij bij JD zijn, wordt je auto namelijk getuned. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt!


DEELNEMERS:

1. Falcon (O2 Combi)
2. van Inkel (O2 Combi)
3. Rolle (O2 Combi)
4. Plaza (O2 Combi RS)
5. Johnboy (S2)
6. [SV] (O2 HB)
7. Hetzer (F2 Combi)
8. Wallie (F2 HB)
9. Fabia (F2 HB)
10. Huyzer (O2 Combi RS)
11. Red Devil (F1 HB)
12. Nemo (F1 HB)
13. Stefan1 (F1 HB)
14. Sador (RR) ??
15. Bothje (RR)
16. Willy Wortel (F2 HB)
17. ...
18. ArnoudBM (F2 Combi)
19. Purk (O1 Combi )
20. Sportline (Felicia)
21. MarcoO2 - (O2 HB)
22. Blacky (O2 Combi)
23. ZeroNRG (O2 Combi)
24. Stan (O2 Combi)
25. JeeWee (O2 Combi)
26. Rallye (O2 RS)
27. Glenn (F1)
28. Starfish (S2)
29. Maarten2xrs (S1)
30. Joergams - (F1)?
31. Aiii (O2 Combi)
32. Pendragon (S2)
33. Nomad (O2 Combi)
34. Octavia_II/Charlie (O2 Combi)
35. Michel (O2 HB Facelift)
 

Aiii

Lid
Voor een keer ben ik eens blij dat ik geen turbomotor gekocht heb, anders had dat bezoekje aan JD me honderden euro's gekost :D
 

Rolle

Senior Member
Ziet er inderdaad goed uit.

Even een korte praktische mededeling voor de Belgische deelnemers. Daar er die dag gestart wordt met de werken op de E19 ter hoogte van Meer (waardoor er slechts 1 rijstrook richting Nederland beschikbaar is) wordt er best via Eindhoven gereden.

Indien jullie het zien zitten om in mini-colonne te rijden stel ik voor om af te spreken op de parking in Ranst (Q8 als ik me niet vergis) rond 09.00u. Vandaar is het volgens de routeplanner een 2u en 10 minuten rijden tot Vorden waardoor we ongeveer op het beginuur zouden moeten aankomen.
Laten jullie me iets weten?
 

Neptukker

Forumguru
Ik kom niet maar....

Leden,

Ik als newbie (vrijdag haal ik mijn eerste Skoda op) zal niet op de forumdag komen.
De auto die ik ga rijden is een O2 1.4 TSI Combi Elegance BL. (zie fotoalbum profiel)
Nou wil ik aan jullie te vragen om te vragen of JD Engineering ook de Skoda Octavia variant van de 1.4 TSI gaat chippen. Ik neem aan van wel (want wat er nou anders aan de chip van VW en Seat) en dan zou het zo maar kunnen zijn dat ik tzt bij ze langs ga.
 
SKODA VOORJAARS MEETING 2009
Wat een vol programma! Ik ben me hard aan het verheugen
(ook al ben ik de laatste twee maanden superdruk met andere zaken)
Ik kom bijna zeker in mijn eentje, want de rest van de familie wordt bij mijn schoonouders in Apeldoorn gedropt. Ik blijf dus niet eten na afloop, want er wordt natuurlijk op mij gerekend.
 

MarcoO2

Forumguru
Dit ziet er fantastisch uit! Goed bezig, Falcon! Ik heb er echt zin in!

Enne... was ik net zover dat ik dacht "ik ga niet chippen", krijg je zo'n aanbieding voor je neus... van 160 pk en 250 nm naar 210 pk en 340 nm... ik ben alleen zo bang dat de auto dan heel nerveus wordt... :crazy:
 

plaza

Forumguru
Dit ziet er fantastisch uit! Goed bezig, Falcon! Ik heb er echt zin in!

Enne... was ik net zover dat ik dacht "ik ga niet chippen", krijg je zo'n aanbieding voor je neus... van 160 pk en 250 nm naar 210 pk en 340 nm... ik ben alleen zo bang dat de auto dan heel nerveus wordt... :crazy:

Niet twijfelen, maar doen , zou ik zegge
Je verlaat JD met een BIG , BIG smile
En nerveus????
Je mag als je dat wil, wel een blokje om met mijn auto, die laat zich net zo makkelijk rijden als een dafje....,
 

Bothje

Heel gewoon lid
Ziet er erg gelikt uit dat programma, en ook ik kom alleen.
Volgens routenet:

Bestemming : Dorpsstraat 2-26, VORDEN (NL, 7251BB)Afstand : 177.5 km
Reistijd Vertrek Aankomst
Zonder files : 1:54 09:30 11:25
Met files : 2:06 09:18 11:25

Samen met willy-wortel (en andere belangstellenden) verzamelen bij tankstation aan de A15 voor tunnel onder de Noord zo rond 0945 en aldaar op z'n laatst wegrijden om 1000. Zijn we op een redelijke tijd op de plaats van bestemming. Weet niet hoe het staat met de wegwerkzaamheden=vertraging richting Vorden, misschien weet je dat vanuit je professie?
 

Maarten

Forumguru
Als ik het allemaal zo zie, baal ik er ook nog steeds van dat ik er niet bij kan zijn. Nou ja, gelukkig hebben we achteraf vast leuke foto's van jullie!
 
Bovenaan Onderaan