scenictouring
Nieuw lid
Gezien mijn vorige Karoq 1.6 Diesel met DSG in de prak is gereden heb ik mij opnieuw een Karoq gekocht, ditmaal uit stock, had hem dringend nodig. De 1.6 diesel was niet meer te verkrijgen en vermits ik nu ook een pak minder kilometers maak ( vroeger 30.000 km / jaar, nu circa 10.000 km) besloten om te gaan voor de 1.5 benzine. De eerste dag dat ik hem had (vorige week dinsdag) meteen een toertje gaan rijden. Maar ... bij het starten nadat het licht op groen gesprongen was, versnelt hij normaal, maar hoor (en voel) ik een duidelijk klak-klak geluid. Nadien alles normaal. Op het schermpje lees ik een foutmelding af. Storing: versnellingsbak. Doorrijden mogelijk. Die foutmelding blijf ik bekomen bij het opstarten en stil leggen van de auto. Vandaag de fout gaan laten uitlezen, maar de garage zegt dat er geen fout in het geheugen staat. Ze hebben de foutmelding gewist en een kleine testrit gedaan, maar alles was normaal.
Nu mijn vraag: zijn er nog mensen die deze fout herkennen met hun auto, en wat was de uitkomst ervan. Mijn auto is van dit bouwjaar en was een stockwagen (met 25% korting gekocht
)

Nu mijn vraag: zijn er nog mensen die deze fout herkennen met hun auto, en wat was de uitkomst ervan. Mijn auto is van dit bouwjaar en was een stockwagen (met 25% korting gekocht