Skoda meeting voorjaar 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kirsten

Senior Member
Het zal waarschijnlijk al wel vaker gevraagd zijn (om nu 29 pagina's door te lezen op dit tijdstip gaat mij wat ver), maar waar ligt Vorden????

joergarms

Senior Member
@ NEMO, we kunnen de xenon ook ter plekke inbouwen op de meeting. Duurt ongeveer 20 a 30 minuutjes.
Dan ben jij in ieder geval het "lichtpunt" van de dag:grin:.

@ iedereen, hoogstwaarschijnlijk ben ik er ook, ben m'n vrouw al een beetje aan het bepraten, dus de kans is groot dat ik er ben. Of ik moet met 35 ton en 5 assen op de rest van Neerlands schone wegen rijden.

nemo

Senior Member
@ NEMO, we kunnen de xenon ook ter plekke inbouwen op de meeting. Duurt ongeveer 20 a 30 minuutjes.
Dan ben jij in ieder geval het "lichtpunt" van de dag:grin:.

Als jullie dat tp kunnen inbouwen lijkt me dat echt super! Geen idee hoe je het voor elkaar wilt krijgen maar ik vind het een stoer plan.

Hetzer

Forumguru
Als jullie dat tp kunnen inbouwen lijkt me dat echt super! Geen idee hoe je het voor elkaar wilt krijgen maar ik vind het een stoer plan.

gewoon motorkap open oude lampen eruit, nieuwe xenon er in!!!!!!

en geloof me Joergarms is erg handig met die dingen.:grin:

joergarms

Senior Member
Als het goed is komt RedDevil ook (gert-Jan), hij en ik hadden al een keer het idee om het voor mensen in te gaan bouwen.
Voor mij is het nog niet 100% zeker dat ik kom, maar de kans is groot van wel.
In feite hoef je niet meer te doen dan een compleet setje te bestellen, dan is het zo gepiept.

nomad

Senior Member
Ik zal eens kijken of ik ook een kijkje kan komen nemen.

Moet ik nog een laptop + vagcom kabel meenemen voor de liefhebbers ?

Aiii

Lid
Oeh, ben ik wellicht wel in geïnteresseerd, wat kan je zoal instellen wat leuk is, maar niet standaard aan staat?

(Kan het irritante biepje uitgeschakeld worden als je de gordel niet ingestoken hebt?)

MarcoO2

Forumguru
Als we er ook nog een VAG-COM-sessie en een Xenon-sessie aan vastplakken wordt het een meeting van twee dagen, gezellig! :grin:

nemo

Senior Member
Ik had er toch al een weekend weg van gemaakt, ik blijf na de meeting in die hoek hangen.

(edit: het valt me ineens op dat ik al 1006 berichten heb, wat gaat dat hard!!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan