Dat gaat prima ? En loopt die niet aan in je wielkasten?Ik heb er 235/40/R19 onder...
Hoi LDN, ik heb wel gekeken echter kwam ik er niet uit tot dat een vriend mij hierbij hielp toen snapte ik het pasAl eens de moeite genomen om de door Peter-036 aangegeven banden calculator in te vullen?
..........
Het zou sneu zijn als je een bon voor te hard rijden krijgt terwijl jij denkt dat je je keurig aan de snelheid gehouden hebt.
Bij een afwijking van bv +5% rij je werkelijk 105km/h terwijl je teller 100km/h aangeeft.
Nee... helemaal niks.Dat gaat prima ? En loopt die niet aan in je wielkasten?
Ah, dus zo simpel is het... eerst maar eens de auto kopen, dan komen de velgen daarna wel. Op mn touran had ik ook van die hoge banden (op 17") zag er raar uit, toen ik een keer vier nieuwe banden tegelijk kocht, had de garage er lagere op gezet, toen waren mn wielkassen opeens minder gevuld en zag het er nog stommer uit.Als je kleinere velgen neemt dan zit daar meer band om dan als je grotere velgen neemt. Meer band is meer comfort. Maar het ziet er niet uit. (Mijn mening) Dus 16” is comfortabeler dan 20”.
Keuze tussen looks, comfort en prijs.