Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Jstruijk

Senior Member
Inderdaad ja. Ik heb op mijn laatste VW Passat de voorruit laten vervangen omdat deze "kapot" was. Ik heb het raam laten vervangen door een met voorruitverwarming en heb zelf de schakeling en bedrading aangebracht. Echt geweldig, niet alleen in de winter, maar ook als je voorruit beslagen is.
 

Joske

Forumguru
Inderdaad ja. Ik heb op mijn laatste VW Passat de voorruit laten vervangen omdat deze "kapot" was. Ik heb het raam laten vervangen door een met voorruitverwarming en heb zelf de schakeling en bedrading aangebracht. Echt geweldig, niet alleen in de winter, maar ook als je voorruit beslagen is.
ook een knap idee :thumbsup:

was het een moeilijke job?
 

Jstruijk

Senior Member
ook een knap idee :thumbsup:

was het een moeilijke job?

Eigenlijk viel het wel mee. Ik heb het toen helemaal met OEM onderdelen gemaakt. Je moet wat bedrading trekking, relais + zekering hebben en uiteraard de juiste voorruit. Bij de Passat was er simpelweg een extra knop te bestellen die ik kon plaatsen ipv een blindplaatje in het dash en daar sluit je de bedrading op aan, maar of dat bij de skoda ook mogelijk is weet ik niet.
Kijk hier eens voor inspiratie ;)
http://www.passatplus.de/umbauteile/scheiben/frontscheibe.htm

Mn dealer keek niet eens vreemd meer op toen ik met een A4tje vol met onderdeelnummers aan kwam zetten, dat was hij wel gewend...
 

JanH211

Nieuw lid
Nou net even contact gehad met de leasemaatschappij en die weer met de importeur. Weer een teleurstelling rijken.
Geen productie in week 9 maar levering pas in week 22. Allemaal door de kleur metal grey.
Besteld begin November.

Geweldig nieuws, not
 

Oogje

Senior Member
Nou net even contact gehad met de leasemaatschappij en die weer met de importeur. Weer een teleurstelling rijken.
Geen productie in week 9 maar levering pas in week 22. Allemaal door de kleur metal grey.
Besteld begin November.

Geweldig nieuws, not
Het leukste nieuws krijg je als je nu zegt dat je wil annuleren. Skoda gaat dat namelijk niet kosteloos doen ;)
 

JanH211

Nieuw lid
Het leukste nieuws krijg je als je nu zegt dat je wil annuleren. Skoda gaat dat namelijk niet kosteloos doen ;)

Geen idee, heb hier wel het een en ander over gelezen.
Contact persoon van de leasemaatschappij melde wel dat de andere kleuren sneller leverbaar waren. Met als laatste tekst ik verneem het graag.

Dus heb hem toch eerst nog even gevraagd of ik nog kon wisselen. Dus wacht het af.

Hou jullie op de hoogte.
 

jellemeer79

Actief lid
Nou net even contact gehad met de leasemaatschappij en die weer met de importeur. Weer een teleurstelling rijken.
Geen productie in week 9 maar levering pas in week 22. Allemaal door de kleur metal grey.
Besteld begin November.

Geweldig nieuws, not

Lees ik het goed week 22??? of bedoel je week 12. Tot op heden waren bestellingen Metal Grey vertraagd tot prdwk12-13 dus levering in April.

Als die van jouw vertraagd is naar wk22 dan zullen die van mij en andere waarschijnlijk ook vertragen want ik heb ook in November bested.
 

serum

Senior Member
Ben ik nou de enige die het idee heeft dat er andere(n) (landen) voorgetrokken worden over onze rug? Als je een half jaar moet wachten op je nieuwe auto, dan is de lol er al wel redelijk vanaf. Moet je bij de aflevering ook nog vriendelijk dankjewel zeggen.. Die demo die de dealer je geeft, ken je waarschijnlijk zelf beter doordat je het instructieboekje van binnen en buiten kent + alle filmpjes op youtube.

Eerst wordt je een redelijke worst voorgehouden met een levertijd van 3 maand en achteraf wordt het met gemak 2x zo lang.

wellicht moet je meteen bij de bestelling een chassisnummer aanvragen, die schijnen meteen bekend te zijn?
 

Thorgal

Forumguru
Verwacht iemand hier een race blue O3 HB met trekhaak bij s-point Amsterdam?
Deze staat namelijk te wachten op de trekhaak, zag er vreemd uit zo met de achter bumper in de kofferbak.
Wel geinig dat deze naast het zusje/broertje van de mijne stond, slechts 3 nummers verschil in kenteken.

image.jpg
 

JanH211

Nieuw lid
Lees ik het goed week 22??? of bedoel je week 12. Tot op heden waren bestellingen Metal Grey vertraagd tot prdwk12-13 dus levering in April.

Als die van jouw vertraagd is naar wk22 dan zullen die van mij en andere waarschijnlijk ook vertragen want ik heb ook in November bested.

Ja helaas lees je het goed. Ik heb het vanmiddag te horen gekregen. 6 januari was het nog week 9 dat hij in productie ging en nu levering week 22.
Had het hier al een keer voorbij zien komen geloofde het ook niet dus ben het maar even na gaan vragen.

week 22 komt bij de importeur vandaan.
 
Bovenaan Onderaan