Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

MisterFountain

Nieuw lid
Modbreak: niet de hele voorgaande posting quoten. Lees de forum regels daarover.

Wat heb je precies besteld als ik vragen mag?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

hberg

Actief lid
Donderdag is mijn Octavia Combi GL BL besteld.

In Race Blue met:
Sunset; Drive set up; Stoelverwarming op de voorstoelen; Dakrailing zilverkleurig; DAB; Lederen/stoffen bekleding ; Navigatie Columbus; zwarte dorpellijsten; 17 inch Rial Milano; Licht-pakket; Technology pakket; Trekhaak afneembaar; Geen type en merkaanduiding en luxe kentekenplaten.

Bouw in week 14 en levering zal snel daarna zijn.
 

Artbij

Senior Member
Octavia Combi Ambition Businessline in Cappuccino Beige met panoramadak, dynamic pakket, wiel en vier jaar garantie.
 

WimFC

Nieuw lid
Yepyep, gisteren telefoon van de dealer, hij is binnen! Nog ff verzekering en nummerplaat in orde brengen en donderdag rijd ik ermee rond!
2 weken vroeger dan verwacht.
 

lugolux78

Forumguru
21 maart (op een vrijdag) krijg ik mijn blauw monster. Hij is er al eerder maar door de diverse aanpassingen (leer, verlagen, trekhaak, 19" velgen (twijfel ik nog) en bodykit (als PON eindelijk opschiet)) wordt het dus uiteindelijk pas de 21e.
Laaaang wachten nog :tegek:. Ach de A4 doet nog zijn ding op dit moment ook al blijft de 2e versnelling een pain in the a.. Al 2x vliegwiel en nieuwe versnellingsbak....oh ja auto is pas 4 jaar oud:shutup:

Maar Skoda staat voor kwaliteit, Audi voor prijs hahaha
 

Base

Lid
Zoals al iets eerder vermeld. begin december besteld. Geplande fabricage week 6. Vandaag gebeld door de dealer dat ze de trekhaak aan het monteren zijn. Moet alleen nog even 5000 km weg rijden voordat ik hem mag ophalen. Betreft een O3 combi Greenline Businessline in het Topaz Metallic Brown helemaal standaard met als enige toevoeging een trekhaak.
Ben wel benieuwd naar de kleur in het echie. Als het lukt ga ik morgen ochtend even langs bij de dealer om te kijken. Probeer ik meteen een foto te maken van de spoiler.
 

petertje1970

Actief lid
Mijn auto 24-1 besteld eerste was de verwachte levering half maart ,nu half april en kreeg het volgende van de dealer te horen:

De levertijd van de Octavia is behoorlijk opgelopen.
Ik dacht, zoals ik je in mijn vorige mail schreef, dat ik het zelf verkeerd had doorgegeven,
maar later bleek dat de productieweken binnen een paar dagen dus extreem waren gestegen.
Ze zijn bij Pon met de fabriek in gesprek om extra productieplaatsen voor Nederland te krijgen.
Met name door de voor de Nederlandse markt populaire 14% Octavia hebben ze extra productie nodig.
Deze uitvoering is de oorzaak van de lange levertijd.

Zucht wachten duurt lang

Heb het volgende in bestelling:
Octavia Combi 1.6 TDI Greentech Businessline Elegance kleur Black Magic pearl effect
Met de volgende opties:
Bagage Pakket
Dab
Drive Set Up
Functie pakket
Panoramische schuif/kantel dak
Reservewiel
Sunset
Trekhaak
Geen type aanduiding
 
Laatst bewerkt:

Oogje

Senior Member
Mijn auto 24-1 besteld eerste was de verwachte levering half maart ,nu half april [knip]

Zucht wachten duurt lang

[knip]
Je auto wordt naar verwachting binnen 3 maanden geleverd en dat vind ik, gelet op mijn ervaringen de afgelopen 12 jaar met het bestellen van nieuwe (lease) auto's, eigenlijk normaal. Gemiddelde levertijd van nieuwe - niet voorraad - auto's is simpelweg zo'n 3 tot 4 maanden.

Wat betreft de huidige Octavia, ik sta nu op 6,5 maand en de auto wordt over 1,5 maand verwacht...
 

stradje

Actief lid
Zojuist mogen ontvangen!
Klein stukje gereden, eerste indruk: super! Nu alle knopjes en instellingen leren kennen...
Proficiat!! Het zal jou misschien wel het zelfde vergaan als mij op de eerste dag: ik had echt last van "information-overload". Maar dat is inmiddels weg en helemaal omgeslagen in het grote genieten. Ik ben zelf ook heel blij met de lane-assist. Zo relaxed rijden!
 

petertje1970

Actief lid
Ja ik weet dat het gemiddeld 12 weken duurt (wordt me 5e nieuwe lease auto) maar was wel bij VW gewend dat je binnen 2 weken productie datum wist. En Roy geniet er van kerel. We lezen je ervaringen binnenkort wel
 
Bovenaan Onderaan