O3 EBL Combi Topaz Brown

CoesDoes

Forumguru
@Thorgal, dat is inderdaad een omkeerbare mat, deze zat er niet standaard bij, maar dat heeft de dealer voor me geregeld! :thumbsup:
Met de mat kan de vloer niet (goed) in de rechte stand, maar misschien kan ik daar nog wel een keer wat op vinden.
Op deze manier kan ik in ieder geval heel eenvoudig een rubber ondergrond hebben als dat nodig is (vloer wegklappen is veel makkelijker dan de mat omkeren)
 

rdrummen

Senior Member
Daar is hij dan Ik heb de sleutels en er een paar km mee gereden! :thumbsup:
Had eerder al wat foto's in Meet 'n Greet geplaatst, maar zal er hier ook wat toevoegen.
Aangezien het een van de eerst met de Dynamic en Bagage pakketten is kan het zijn dat hier vragen over zijn, als dat zo is kan ik er misschien iets meer over zeggen.
Mooie auto, proficiat en veel fijne en veilige kilometers gewenst!
En ja, zet de Dynamic-stoelen nog maar eens op foto, ik vind ze wel erg mooi! Trouwens, is er bij de dealer nog wat gezegd over het ontbreken van de achterspoiler uit het Dynamic-pakket?
 

Rick

Senior Member
Nice CoesDoes. Dat bagagepakket komt toch ook nog met een nettenset en jassenbak achter de bank? Zou mooi zijn als je daarvan nog een fotootje kunt plaatsen.
 

CoesDoes

Forumguru
@rdrummen Zal eens kijken of ik nog wat foto's van de stoelen kan maken, de stof heeft trouwens ook een lichte zilvertint in de strepen van de bekleding.
Heb het nog wel even over de spoiler gehad, er zit wel een spoiler, deze lijkt niet af te wijken van de standaard spoiler, maar het is wel een spoiler, ik heb het maar zo gelaten.
 

CoesDoes

Forumguru
@Rick er zit geen nettenset bij, wel een bagage scheidingsnet achter de achterbank. De jassenbak is het 'doek' achter de bank waar je inderdaad een paraplu of jassen in kunt doen, zal later even kijken of ik daar ook foto's van kan maken
 

Cordoba

Forumguru
De kleur lijkt op de foto's een beetje naar het paars te neigen, is dat in werkelijkheid ook zo, of komt het door de lichtval?

Dat plezier met deze Skoda, dat komt wel goed.:jaja:
 

Maik

Actief lid
Mijn vrouw vind de kleur ook super (heeft m al in het echt gezien uiteraard). Er bestaat een mogelijkheid dat Metal Grey (ivm levertijd) word omgezet naar de topaz Brown...
 
Bovenaan Onderaan