O3 EBL Combi Topaz Brown

svdm

Senior Member
Persoonlijk vind ik kleur één van de lastigste dingen om over te beslissen bij een auto.
Als @MothMan ook naar Varsseveld komt kan @svdm ook capu beige nog in de keuzemolen opnemen, want ook die kleur staat erg goed bij de O3!

Denk dat V'veld sowieso wel een mooi moment zal zijn om wat kleuren bij elkaar te zien, uit mijn hoofd zullen tenminste Platin Grey, Race Blue, Black Magic, Brilliant Silver en Topaz Brown aanwezig zijn
Het idee klinkt natuurlijk wel erg goed! Morgen is mijn contactpersoon bij de dealer er weer. Wil eerst weten of ik überhaupt nog de kleur kan aanpassen.
 

svdm

Senior Member
Vandaag bij de Skoda-dealer in Breda geweest (overigens niet de dealer waar mijn O3 in bestelling staat). Daar stonden de bruine, zwarte en race blauwe hatchbacks buiten te wachten op hun nieuwe eigenaren.

En wat denk je? Ben tóch van mijn geloof gevallen: ga voor zwart i.p.v. bruin (mits dit nog kan, vraag staat uit). Ik vond bruin erg mooi staan in de showroom, maar in de volle zone schrok ik er enigszins van.

Nu dus maar hopen dat Ames in Dordrecht nog een kleurwijziging kan doorvoeren. Geen schande als het bruin blijft, maar liever zwart.
 

CoesDoes

Forumguru
Zoals ik al zei heb ik zelf ook lang getwijfeld het een kleur met meerdere gezichten, daar moet je van houden. Juist doordat het zo verschilt is er altijd een risico dat het bij een bepaalde lichtval tegenvalt.., ik begrijp je twijfel dus zeker.

Als je besloten hebt het te wijzigen hoop ik voor je dat het nog kan!

Ze zullen je in ieder geval minder snel herkennen als je iets 'raars' in het verkeer hebt gedaan met een zwarte, want die valt nu eenmaal minder .. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: svdm

svdm

Senior Member
Benieuwd hoe dat er bij de Greenline uit gaat zien, aangezien die standaard een sport-onderstel heeft (i.c.m. de standaard 16" lm-velgen).
 

ertromp

Forumguru
En wat houdt het sportonderstel in 15 a 20mm verlaging? Dan ziet m.i. verlaging middels Eibach er net wat strakker uit en je hebt progressieve veren
 

rdrummen

Senior Member
@CoesDoes: Dat ziet er geweldig goed uit, bedankt voor het plaatsen van wat foto's, dat neemt mijn (hele kleine) laatste twijfels weg! Ik krijg ook de Eibachs op mijn nieuwe O3C binnenkort. :thumbsup:
Hoe bevalt het rijden met de verlaging, en dan vooral bij drempels of op/afritten? (euh ja, bij stoepen dus, niet op autoweg) ;)
Alvast bedankt voor je ervaringen.
 
Laatst bewerkt:

CoesDoes

Forumguru
@CoesDoes:
Hoe bevalt het rijden met de verlaging, en dan vooral bij drempels of op/afritten? (euh ja, bij stoepen dus, niet op autoweg) ;)
Heb er nog niet heel veel mee gereden, maar het bevalt tot nu toe prima, drempels en op en af ritten gaan met normale snelheid ook zonder problemen, je voelt ze wel iets meer dan bij de standaard veren, maar je hoeft zeker geen kunstgrepen uit te halen om er overheen te komen.

Ik zie dat je uit Limburg komt, afhankelijk van waar in Limburg dat is is het misschien te doen om een keer bij Nieuwkoop in den Bosch langs te rijden, die hebben een verlaagde demo staan. (En een woonwijk met leuke drempels om de hoek...)
 

CoesDoes

Forumguru
Je rijdt er weer keurig bij zo! :thumbsup:
Dank je! Ben nu aan het kijken of ik deze ergens in het echt kan zien om de kleur icm mijn auto te zien.
Ik ben helaas totaal niet handig met Photoshop, dus kan zelf op die manier ook niet een beeld van hoe dat er uit zou gaan zien creëren.

Denk dat het bruin met bruin wel chique kan staan.
 

CDK

Forumguru
Ik denk dat het mooi zou kunnen zijn, maar idd een Photoshop zou uitsluitsel kunnen en moeten bieden, doorgaans ben ik meer fan van een velg die "er uit springt" ;) Dat is overigens ook een reden waarom niet iedereen mijn smaak kan waarderen :D

Edit: bij nader inzien na nog een keer de kleur van je auto én van de velgen naast elkaar gezien te hebben vrees ik dat het niet matcht :bloos:
 
Bovenaan Onderaan